Цілі- дати означення прямокутного трикутника;- обчислювати кути прямокутного трикутника;- розв’язувати задачі на обчислення суми кутів трикутника.
Номер слайду 3
Повторимо: Який трикутник називається прямокутним?Як називаються його сторони?Чому дорівнює сума кутів трикутника?Яка властивість сторони,що лежить напроти кута 30 градусів?Які із трикутників на Сл.4 прямокутні?
Номер слайду 4
12345
Номер слайду 5
Прямокутний трикутник. АBC В + С = 90 ͦͦАВ, АС - катети. ВС - гіпотенуза
Номер слайду 6
Де знайти інформацію?Робочий зошит ( конспект )Підручник ст.139 (параграф 17 ) https://miyklas.com.ua/p/geometria/7/vza-mne-rozm-shchennia-priamikh-na-ploshchin-13636/priamokutnii-trikutnik-ta-iogo-vlastivost-13644/re-05237866-5b55-42be-9c29-a67b24e73dcb
Номер слайду 7
Знайти гострі кути прямокутного трикутника, якщо один з них на 20 ͦ менший від другого? 2. У прямокутному ∆АВС (∟А = 90 ͦ), проведено висоту АН до гіпотенузи. Знайти кути ∆АВС, якщо ∟ВАН = 20 ͦ?
Номер слайду 8
Перевіряємо1. Х + Х + 20° = 90° 2 Х = 70° Х = 35° 35° + 20° = 55°2. < B = 90° – 20° = 70° < C = 90° – 70° = 20°
Номер слайду 9
Потренуємось (вправи з інтернету )Платформа Learningapps https://learningapps.org/3756398 https://learningapps.org/3424219https://learningapps.org/6431648 Вправи підібрані за рівнем складності ( ІІІ – високий , ІІ – достатній, І – середній ). Виберіть вправу для себе, оцініть себе. Почніть з простішої, пробуйте декілька разів. У вас все вийде!
Номер слайду 10
Робота з підручником. Готуємось до контрольної роботи. Ст. 152 № 3, № 4, № 5 Для бажаючих складніший № 6 ( попробуйте самостійно )Вказівки: № 3 ( скласти рівняння ), №4 ( знайдіть кути АОС ), №5( доведіть рівність трикутників АОВ та ДОС )