Мета уроку - поглибити та розширити знання учнів про головні властивості трикутників; - довести теорему про суму кутів трикутника та наслідки з неї; - поглибити вміння учнів розв’язування задачі на застосування теорем про суму кутів трикутника; - розвивати математичні компетентності; - виховувати інтерес до математичних знань.
Історична довідка. Те, що сума кутів трикутника дорівнює1800 , було відомо в стародавньому Єгипті, проте доведено було значно пізніше. Вважають, що теорему про суму кутів трикутника довів Піфагор (VІ ст. до н. е.)Те, що сума кутів трикутника дорівнює1800 , було відомо в стародавньому Єгипті, проте доведено було значно пізніше. Вважають, що теорему про суму кутів трикутника довів Піфагор (VІ ст. до н. е.)