Урок із математики на тему "Подорож до країни дробів" (6 клас)

Про матеріал
Матеріал допомагає згадати правила порівняння, додавання та віднімання дробів з різними знаменниками . Вміти використовувати для виконання дій зі змішаними числами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку «Подорож до країни ДРОБІВ»

6 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель математики КЗ «ХСШ №11»

БОНДАРОВИЧ Г.П.

 

 

 

 

Тема уроку «Подорож до країни Дробів»

 

Завдання уроку 1. Знати правила порівняння, додавання та віднімання дробів з різними знаменниками . Вміти використовувати для виконання дій зі змішаними  числами.

2. Виховувати інтерес до математики.

3. Розвивати мислення, навички самостійної роботи.

 

План уроку

Вчитель: Друзі, протягом останнього часу ми з вами займалися дуже важливою та потрібною темою, додавання та віднімання дробів, змішаних чисел з різними знаменниками. Ми йшли вузькими доріжками задач, пробиралися крізь зарості прикладів, долали гори рівнянь. На останок перед нами – палац, у якому виконуються всі побажання. Ось ми повинні постаратися потрапити туди.

   Ось ми підходимо до сходинок палацу.

 *1.Актуалізація опорних знань.

                                     

                                    

                                                          

                                              ___________ 6. 

                /

  /

___   5.

                                                             /     

                                                 /

      ______ 4. 

    /

             /

                         ________3.

                       /

              /

     _______2.

    /

7і8 /1.

Питання до сходинок.

1. Якими числами є 7 і 8?

2.Складіть з цих чисел звичайний дріб.

3.Вкажіть дріб, в якому можна виділити цілу частину.

 

 

4.Дріб зведіть до знаменника 16. До якого ще знаменника можна звести дріб?

5.Скоротіть дріб .

6. Порівняйте дроби .

 

Вчитель: Виявляеється існує ще один спосіб порівняння дробів.

«Більше та дріб, знаменник якої входить в більший добуток».

Ми підійшли по сходинках до двері палацу, миттєво зустрілись з знаменитими героями казки Волкова «Чарівник смарагдового міста » Пугалом, Дроворубом, Боягузливим Левом. Кожен з них хотів, аби виповнилося його таємне бажання. Давайте, друзі, приєднаємося до них.

    Пугало хоче бути розумним, але для виповнення його бажання необхіжно відчинити двері ключом. Ключ повернеться в ту мить, коли Пугало відповість на запитання «скільки важить ключик». Друхі, допоможемо йому!

_-                               

_-                                

_-                               (кг) маса ключа

_+                             

                                .

 

Двері заскрипіли і відчинилися.

*2. Вчитель: Ходімо до палацу Бажань з друзями. І тут спробуємо допомогти Боягузливрму Леву стати сміливи, тому що мати сміливість прийняти рішення - це важлива якість.

 Диктант (одна людину за дошкою з готовою карточкою).

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

Відбувається самоперевірка. Встановлюється критерій оцінювання навчаюшихся свої робот.

Проаналізуємо кількість «5», «4», «3».

Вчитель: Яку частину «5» складає від всієї кількості оцінок в класі?

 Яку частину «4» складає від всієї кількості оцінок в класі?

 Яку частину «3» складає від всієї кількості оцінок в класі?

Якщо «5»та «4»буде більше, то ми зможем допомогти Леву відкрити наступну дверь та пройти далі.

 *3. Ось це випробування – для Дроворуба . І аби він не «нарубав дров» протягнемо йому руку допомоги.

   У німецькій мові є висловлювання, позначаюче «потрпити в халепу» дослівно на українську мову перекладається «попасти в дроби». Спробуємо гідно вийти з цієї ситуації.

 

1. Вказати одне число між і ;

2. Скласти 0,5+.

3. Яке число поставити замість зірочки , аби нерівність була вірною

>

4. При якому m(n) рівність правильна?

( )

5. При якому Х рівність – правильна?

А результати відповідей на ці завдання змусять битися серце Дроворуба.

Ж 4)

Р 2)

Б 4) 81

А 6) 11

У 3) 1

Д 1)

В результаті вийшло слово ДРУЖБА

*4.Ось, ми на порозі кімнати, в якій виконуються всі бажання, а ВЕЛИКИЙ і ЖАХЛИВИЙ ГУДВІН приготував вам самостійну роботу (тестову).

 

 

1 варіант                                                                       2 варіант

a+                                                                         a+1

1)                                                                1)

9                                                                   16

1)13                1)

y-1                y-6

1)1          1)4

 

(діти розв`язують самостійну роботу та вибирають номер правильної відповіді, двоє дітей розв`язують за дошкою, потім вчитель перевіряє за допомогою перфокарти всі роботи і оголошує результати одразу).

 

*5. Домашнє завдання: придумати дві задачи на відомі дії із змішаними числами.

*6.Підсумок уроку.

doc
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку