Проблемні запитання, пов’язані із повсякденним життям. Розглянь малюнок. Як ти його назвеш?Чи часто ти ходиш до магазину?Які дії ти виконуєш, щоб купити товар?Чи знаєш ти, що таке «гроші»?А чи розумієш значення слова «вартість»?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Що нового ви дізналися? З якими новими поняттями познайомились?Яка інформація вас вразила?Чи зміниться ваше відношення до грошей після прослуханої інформації?Як саме?
Номер слайду 6
Робота з підручником ст.35
Номер слайду 7
Творча робота в групах
Номер слайду 8
Робота над задачами (підручник «Математика» В. Бевз, ст.35-36) 1. Розв’яжи усно №2602. Розв’яжи задачу №261, записавши у зошит розв’язання.
Номер слайду 9
Задача 261 Груш – 2кг по 25грн за кілограм. Яблук – 3кг по15грн за кілограм }? грн 25 * 2= 50(грн) – заплатили за груші.15 * 3 = 45(грн) – заплатили за яблука.50 + 45 =95(грн)Відповідь: вартість всієї покупки 95 гривень.
Номер слайду 10
Узагальнення вивченого. Що ж таке ціна та вартість?Наприклад: Ціна однієї кулькової ручки 5грн. Їх купили 3, то вартість усієї покупки5*3=15(грн)