Мета уроку : сформулювати основні правила споживання харчових продуктів, познайомитись з основними принципами раціонального харчування, виробити вміння аналізувати склад продуктів харчування, розвинути навички вибору їх за вмістом харчових добавок;виховати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Притча про вибір їжіКоли пацієнт прийшов до відомого єгипетського лікаря,зі скаргою на біль у животі, лікар запитав його, що він їв на обід. Коли хворий розповів що він з’їв на обід, то лікар приписав йому очні краплі. На велике здивування пацієнта чому виписані очні краплі, коли болить живіт, лікар відповів: «На наступний раз будете бачити, що ви їсте».
Запитання групам1. Приємні емоції викликала у вас така реклама?2. Чи захочете ви спробувати такі страви, як у рекламі?3. Чому ці продукти викликають у вас бажання скуштувати саме їх?4. Чи завжди ви уважно читаєте етикетки до продуктів харчування? І чи завжди вам відомі усі інгредієнти, що входять до того чи іншого продукту харчування?5. Чи завжди за яскравою етикеткою знаходиться якісний і корисний товар?
Аукціон «Кіт у мішку"Хто готовий купити товар? Робимо ставки! Про нього відомо тільки, що це геніальний винахід людства! Перші згадки про цей товар містяться в китайських текстах XIV століття. У СРСР це було дефіцитом і його наявність вважалася ознакою забезпеченої сім'ї. Цей товар нам дуже необхідний! (зубочистка)