Одним із найважливіших завдань фізичного виховання школярів є розвиток фізичних якостей, таких як сила, витривалість, гнучкість, швидкість та спритність.
Одним із найважливіших завдань фізичного виховання школярів є розвиток фізичних якостей, таких як сила, витривалість, гнучкість, швидкість та спритність.
Номер слайду 3
Дослідження показали, що існують періоди прискореного розвитку одних фізичних якостей при затриманні, стабілізації чи навіть зменшенні показників інших, що обумовлено статевими, спадковими та віковими, особливостями розвитку дітей.
Номер слайду 4
Сприятливим періодом розвитку таких якостей, як швидкість та спритність, для дівчаток є період 8-12 років та 9-13 років для хлопчиків, тобто молодший шкільний та підлітковий вік. У старшому шкільному віці стоїть завдання подальшого розвитку фізичних якостей та підтримання їх на достатньо високому рівні.
Номер слайду 5
Така фізична якість, як спритність, визначається як єдність взаємодії функцій центрального та периферійного керування рухової системи людини, що дозволяє перебудовувати біомеханічну структуру дій у відповідності з умовами рішення рухової задачі. Спритність виявляється через сукупність координаційних здібностей, що виявляються за умови збереження стійкості тіла при необхідній амплітуді рухів.
Номер слайду 6
Спритність – складна якість, яка необхідна для економічних рухів. Вона до помагає уникнути перевтоми при виконанні великого обсягу роботи. Від цієї властивості залежить швидкість оволодіння новими руховими навичками, а також здатність найкраще реагувати на неочікувану ситуацію.
Номер слайду 7
Головне для розвитку спритності – різноманітність рухів. Фізична культура може створити прекрасні умови для цього в будь-якому шкільному віці.
Номер слайду 8
ВПРАВИ НА РОЗВИТОК СПРИТНОСТІ ВПРАВИ З БАСКЕТБОЛЬНИМ М'ЯЧЕМ
Номер слайду 9
1. Гравець з м'ячем в руках стоїть на відстані 1-2 м від стіни, спиною до неї. Гравець виконує стрибок, зігнувши ноги вперед, посилає м'яч в підлогу під собою з таким розрахунком, щоб він відскочив в стіну. Після приземлення гравець швидко повертається та ловить м'яч. Відстань від стіни та сила удару м'яча можуть змінюватися в залежності від підготовленості підлітків.
Номер слайду 10
2. Те ж саме, але два гравця з м'ячем. Під час стрибка гравець виконує передачу партнеру, а сам після приземлення ловить м'яч, що відскочив від стіни.
Номер слайду 11
3. Стрибки через партнера з м'ячем в руках та передачі м'яча в стіну. Гравець, через якого виконуються стрибки, знаходиться на відстані 2-2,5 м від стіни в глибокому групуванні. Другий гравець розташовується поряд з ним з м'ячем в руках, обличчям до стіни. Виконавши передачу в стіну так, щоб м'яч відскочив від неї, з іншого боку від партнера, що знаходиться в грунтуванні, гравець перестрибує через нього, відштовхуючись двома ногами, ловить м'яч і виконує передачу в польоті в момент знаходження над партнером.