Використання ігрових та інноваційних технологій у викладанні трудового навчання та образотворчого мистецтва як засіб формування ключових компетентностей дітей шкільного віку
Використання ігрових та інноваційних технологій у викладанні трудового навчання та образотворчого мистецтва, як засіб формування ключових компетентностей дітей шкільного віку. Використання ігрових та інноваційних технологій у викладанні трудового навчання та образотворчого мистецтва, як засіб формування ключових компетентностей дітей шкільного віку. Вчитель трудового навчання і ОТМ Волкова С. М.
Номер слайду 2
Інтерактивні уроки ТН та ОТМ дарують учням радість від перших творчих здобутків та бачення краси навколишнього світу, надають впевненості та натхнення.
Номер слайду 3
Передача естетичної інформації, художньо- творчих аналогій, вживання в естетичний об'єкт.
Номер слайду 4
Активізація пізнавальної діяльності учнів; тренування пам‘яті; стимуляція розумової діяльності, розвитку уваги і пізнавального інтересу.
Номер слайду 5
Використання ігрових технологій створює умови кращого засвоєння нового матеріалу та активізації пізнавальної діяльності учнів відкривають знання та власну компетентність.
Номер слайду 6
Виготовлення новорічної прикраси Учні мають можливість розвивати ініціативу і самостійність, використовують пошукову діяльність в Інтернеті, закріплюють навички оформлення результатів своєї роботи
Номер слайду 7
Ілюстрування байок, казок, художніх творів. Учні спілкуються один з одним, процес навчання має особистісно орієнтований характер, якому притаманні відкритість, установка на співробітництво, спільну діяльність. Кожен бере участь у виконанні завдання