Моніторинг по предметах
Рівень навчальних досягнень учня
Освітні галузі |
Опис |
Мовно-літературна |
Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби. З допомогою вчителя намагається правильно відповідати на питання до змісту прочитаного. Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. |
Математична |
Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу, пояснити спосіб розв`язку, виділити суттєве та другорядне не може. |
Громадянська та історична, Соціальна і здоров’язбережувальна |
Святослав виконує певні доручення вчителя. Проявляє хороші відносини до своїх однокласників. Дитина не спілкується з іншими дітьми, більше має перевагу з дітками з ооп. |
Природнича |
Матеріал в основному розуміє, за наведеними запитаннями вчителя дає відповідь , але виділити та узагальнити головне, встановити причино- наслідкові зв’язки ще не може. Має примітивні уявлення про оточуючий світ та його явища. Потребує допомоги у проведенні спостережень, виконання завдань у зошиті. |
Інформатична |
Має певні знаття з комп»ютера, виконує завдання, полегшеного типу. Тяжчі завдання виконує лише з асистентом. |
Мистецька та технологічна |
Матеріал з технологій та мистецтва завдання розуміє. Виконує аналогічні трудові завдання. Відносно нові трудові завдання виконує з допомогою вчителя. Трудові дії виконує правильно. Виготовлений виріб має достатній рівень якості. Діяльність учня цілеспрямована, потребує часткової допомоги педагога щодо організації робочого місця, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та правил техніки безпеки. Ставлення до навчально-практичної діяльності стале та позитивне. |
Категорії (типи) труднощів ____________________________
Рівень підтримки в освітньому процесі: ______ рівень підтримки
Обсяг корекційно-розвиткових послуг (загальний, год/тиж):____________
Фахівець КІРЦ
Результати моніторингу стану розвитку дитини з ООП та її навчальних досягнень
ПІП дитини з ООП:_________________________________________________
Інклюзивний клас:________
Строк проведення моніторингу: після закінчення Ӏ семестру
після закінчення ӀӀ семестру
Сфери розвитку дитини з ООП
Сфера |
Опис |
Емоційно-вольова сфера розвитку дитини |
Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя.
|
Когнітивна сфера розвитку дитини |
Здатність концентрувати увагу поступово збільшується до 20 хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес. При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом 20 - 30 хв.
|
Мовленнєва сфера розвитку |
Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма, розширення словникового запасу, формування навичок звукового аналізу та синтезу. Спостерігається недостатня виразність мовлення, тихий невпевнений голос, низька мовна активність. |
Соціальна сфера розвитку дитини |
Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях. |
Фізична сфера розвитку дитини |
Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом певного часу. |