Моніторинг якості навчальних досягнень учня з ООП

Про матеріал
Моніторинг якості навчальних досянгень учня з ООП на кінець І та ІІ семестру. Заповнюються та охарактеризовується учень, видно його динаміку навчального росту.
Перегляд файлу

Моніторинг по предметах

Рівень навчальних досягнень учня

 

Освітні галузі

Опис

Мовно-літературна

Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби. З допомогою вчителя намагається правильно відповідати на питання до змісту прочитаного. Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Математична

Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу, пояснити спосіб розв`язку, виділити суттєве та другорядне не може.

Громадянська та історична, Соціальна і здоров’язбережувальна

Святослав виконує певні доручення вчителя.

Проявляє  хороші  відносини  до  своїх  однокласників. Дитина   не спілкується з іншими дітьми, більше має перевагу з дітками з ооп.

Природнича

Матеріал в основному розуміє, за наведеними запитаннями вчителя дає відповідь , але виділити та узагальнити головне, встановити причино- наслідкові зв’язки ще не може. Має примітивні уявлення про оточуючий світ та його явища. Потребує допомоги у проведенні спостережень, виконання завдань у зошиті.

Інформатична

Має певні знаття з комп»ютера, виконує завдання, полегшеного типу. Тяжчі завдання  виконує лише з асистентом.

Мистецька та технологічна

Матеріал з технологій та мистецтва завдання розуміє. Виконує аналогічні трудові завдання. Відносно нові трудові завдання виконує з допомогою вчителя. Трудові дії виконує правильно. Виготовлений виріб має достатній рівень якості. Діяльність учня цілеспрямована, потребує часткової допомоги педагога щодо організації робочого місця, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та правил техніки безпеки. Ставлення до навчально-практичної діяльності стале та позитивне.

 

Категорії (типи) труднощів ____________________________

Рівень підтримки в освітньому процесі: ______ рівень підтримки

Обсяг корекційно-розвиткових послуг (загальний, год/тиж):____________

Фахівець КІРЦ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати моніторингу стану розвитку дитини з ООП та її навчальних досягнень

ПІП дитини з ООП:_________________________________________________

Інклюзивний клас:________

Строк проведення моніторингу:   після  закінчення Ӏ семестру

                                                          після закінчення ӀӀ семестру

Сфери розвитку дитини з ООП

Сфера

Опис

Емоційно-вольова сфера розвитку дитини

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя.

 

Когнітивна сфера розвитку дитини

Здатність концентрувати увагу поступово збільшується до 20  хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес.

При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом 20 - 30 хв.

 

Мовленнєва сфера розвитку

Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма, розширення словникового запасу, формування навичок звукового аналізу та синтезу. Спостерігається недостатня виразність мовлення, тихий невпевнений голос, низька мовна активність.

Соціальна сфера розвитку дитини

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях.

Фізична сфера розвитку дитини

Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом певного часу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сукмановська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 січня 2023
Переглядів
23113
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку