Презентація на тему: "Впровадження інтегрованого навчання у навчально-виробничий процес ППЛ під час підготовки кваліфікованих робітників професії "Кондитер"

Про матеріал

Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Воно зобов'язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження інтегрованого навчання у навчально-виробничий процес Полтавського професійного ліцею під час підготовки кваліфікованих робітників професії «Кондитер»Міністерство освіти і науки України. Департамент освіти і науки. Полтавської обласної державної адміністраціїПолтавський професійний ліцей. Випускна робота учасника школа ППД Лисенко Світлани Василівни. Полтава2017

Номер слайду 2

Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Воно зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Номер слайду 3

Інтеграція спеціальних предметів з виробничим навчанням значно підвищує інтерес учнів до оволодіння професією, формує справжнє захоплення обраною професією і бажання поглиблювати знання.

Номер слайду 4

Критерії відбору змісту навчального матеріалу при побудові інтеграції:

Номер слайду 5

Взаємозв’язок отриманих знань із спеціальних предметів «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», «Гігієна та санітарія виробництва», «Охорона праці», «Устаткування підприємств харчування» і професійно-практичної підготовки застосовується на різних етапах уроку виробничого навчання.

Номер слайду 6

Приклади застосування інтегрованого навчання при проведенні вступного інструктажу на уроці виробничого навчання з теми «Приготування цукрової мастики сирцевим способом та елементів оздоблення кондитерських виробів з неї».

Номер слайду 7

При перевірці знань учнів за матеріалом, вивченим на теоретичному навчанні, а також на попередніх уроках виробничого навчання, пов’язаних з даною темою, проводжу усне опитування учнів. Для чого оздоблюють торти і тістечка?Що таке мастика? Які види цукрової мастики ви знаєте? Як підготувати сировину до використання? До якої температури можна підігрівати желатин і чому? Як приготувати мастику цукрову сирцевим способом?

Номер слайду 8

Ознайомлюючи учнів з матеріалами, інструментами, приладами, пристосуваннями і іншими засобами виконання робіт, які застосовуватимуться на уроці, звертаюся до предмета «Устаткування підприємств харчування».

Номер слайду 9

Для запобігання травмувань та нещасних випадків під час проведення уроків виробничого навчання постійно повторюємо з учнями вимоги з охорони праці, використовуючи матеріал, вивчений на уроках з предмета «Охорона праці».застебнути спецодяг на всі ґудзики, не допускаючи звисаючих кінців одягу;не заколювати одяг шпильками, голками, не тримати в кишенях одягу гострі предмети;підготувати робоче місце для безпечної роботи;перевірити стійкість виробничого столу;надійно встановити переносне обладнання (мікрохвильова піч) та інвентар на робочому столі;зручно і стійко розмістити потрібну сировину для приготування напівфабрикатів;перевірити відсутність звисаючих, оголених кінців електропроводки, сторонніх предметів усередині і навколо обладнання; наявність і надійність заземлюючих з'єднань;перевірити стан підлог (відсутність вибоїн, нерівностей, слизькості); застосовувати для безпечної роботи тільки справні інструменти та устаткування, використовувати їх тільки для тих робіт, для яких вони призначені;утримувати робоче місце в чистоті, своєчасно прибирати з підлоги розсипані (розлиті) продукти, жири тощо;використовувати засоби захисту рук при використанні гарячих поверхонь інвентарю та кухонного посуду. Розгляд вимог охорони праці при виконанні операцій. Майстер в/н. Перед початком роботи ми обов’язково повинні згадати вимоги охорони праці при виконанні операцій. Учень. При виконанні операцій необхідно: Для запобігання травмувань та нещасних випадків під час проведення виробничого навчання постійно повторюємо з учнями вимоги з охорони праці, використовуючи матеріал, вивчений на уроках з предмета «Охорона праці».

Номер слайду 10

Наголошую на дотриманні учнями правил особистої гігієни та чистоти на робочому місці, застосовуючи матеріал, вивчений на уроках з предмета «Гігієна та санітарія виробництва» (тема «Санітарні вимоги до кулінарної обробки харчових продуктів»). Майстер в/н. Яких правил особистої гігієни повинен дотримуватися кондитер на робочому місці?Орієнтована відповідь учня. Під час роботи необхідно бути у спеціальному одязі. Санітарний одяг, який включає халат, ковпак, фартух, особистий рушник, повинні бути чистими та зручними. Волосся слід ховати під ковпак. Взуття повинно бути зручним, без підборів, слизька підошва не допускається. Не носити прикрас, годинників. Нігті повинні бути обстрижені та чисті. Майстер в/н. Вироби з мастики на всьому етапі виготовляються тільки вручну. Прикраси не проходять подальшої теплової обробки. Від чистоти ваших рук буде залежитьз доров’я споживачів.

Номер слайду 11

Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки виробничого навчання вносять у звичайну структуру професійної освіти новизну, оригінальність, сприяють формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють сприятливі умови для реалізації особисто орієнтованого, розвивального навчання учнів.

Номер слайду 12

В умовах інтегрованого навчання розширюються можливості для синтезу знань, формування в учнів умінь, перенесення знань із однієї галузі в іншу. Це стимулює аналітико-синтетичну діяльність учнів, розвиває потребу системного підходу до об’єктів пізнання, формує в учнів уміння аналізувати і порівнювати складні процеси та явища об’єктивної дійсності. У підсумку досягається інтегративне цілісне сприйняття дійсності як необхідна передумова формування наукового світогляду кваліфікованого робітника.

pptx
Додано
12 червня 2018
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку