Спільні обов’язки вчителя та асистента вчителя. Спільне обговорення ролей і завдань (ще на початковому етапі роботи). Наголос на важливості та дотримання конфіденційності. Спільне обговорення підходів до навчання. Проведення регулярних зустрічей та вироблення спільних стратегій поведінки та викладання, надання та отримання зворотнього зв’язку, обговорення проблемних ситуацій.
Приклад спільного виконання плану уроку. Учитель. Здійснення викладання та проведення уроків для всього класу, груп дітей та індивідуальна робота з окремими дітьми. Надання необхідних матеріалів асистенту вчителя. Асистент Детальніше пояснення елементів уроку тим учням, у яких виникають проблеми. Робота з малими групами дітей або індивідуально з окремими дітьми.
Стиль роботи вчителя і асистента. Працювати на учня. Доброта+суворість+справедливість=позитивний результат. Розкривати потенціал дитини. Створювати ситуації успіху. Прислуховуватися до думки учня. Не нав’язувати своїх ідей. Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю. Вчити своїми вчинками, діями, справами. Уміти підтримувати в дитини впевніність у своїх силах, прагненях до пізнавальної діяльності. Запобігати й адекватно реагувати на зміни в психічній діяльності, поведінці та загальному стані дитини. Відкидати поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” - вчити цьому дітей. Бути в постійному пошуку нових, сучасних методів навчання.