23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація на тему: "Юні математики"

Про матеріал
Учні мають можливість перевірити набуті вже раніше знання з пройдених тем з уроків алгебри і геометрії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Теоретичні запитання Сформулюйте ознаки подільності на 3 і 9 На 3 (9) діляться всі ті і тільки ті числа, сума цифр яких ділиться на 32

Номер слайду 2

Теоретичні запитання Сформулюйте правило знаходження НСДЩоб знайти НСД кількох чисел, треба розкласти їх на прості множники і перемножити всі їхні спільні множники3

Номер слайду 3

Теоретичні запитання Сформулюйте основну властивість дробу. Значення дробу не зміниться, якщо його чисельник і знаменник помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля4

Номер слайду 4

Теоретичні запитання Сформулюйте правило перетворення звичайних дробів у десятковіЩоб перетворити звичайний дріб у десятковий, досить його чисельник поділити на знаменник7

Номер слайду 5

Теоретичні запитання Сформулюйте правило додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Щоб знайти суму або різницю дробів з різними знаменниками, треба спочатку звести їх до спільного знаменника. А далі – додати або відняти їх за вже відомими правилами9

Номер слайду 6

Теоретичні запитання Сформулюйте основну властивість пропорціїДобуток крайніх членів кожної пропорції дорівнює добутку її середніх членів14

Номер слайду 7

Теоретичні запитання Що означає порівняти два числа?Це означає з’ясувати, яке з них більше, яке менше, або показати, що вони рівні15

Номер слайду 8

Теоретичні запитання Сформулюйте правило додавання додатного і від’ємного числа. Щоб додати додатне і від’ємне числа, треба знайти різницю їх модулів і перед результатом поставити знак числа з більшим модулем16

Номер слайду 9

Теоретичні запитання Сформулюйте правило віднімання раціональних чисел. Щоб від зменшуваного відняти від’ємник, треба до зменшуваного додати число, протилежне від’ємнику18

Номер слайду 10

Практичні завдання Порівняйте дроби:і 9 10 17 20 118 20 17 20 > >

Номер слайду 11

Практичні завдання Обчисліть значення виразу: 5 6 2 3 7 3 51 6 4

Номер слайду 12

Практичні завдання Знайдіть НСК : (36, 48)6144

Номер слайду 13

Практичні завдання Зведіть до найменшого спільного знаменника дроби: 103 8 5 6 712 , і 9 24 20 24 1424 , і

Номер слайду 14

Практичні завдання Знайдіть НСД : (28, 84, 98)1114

Номер слайду 15

Практичні завдання Скоротіть дріб: 150 400 83 8

Номер слайду 16

Практичні завдання Розташуйте у порядку спадання числа: 9 14 12928 ; 3 7 5 8 ; ; ; 9 14 ; 5 8 ; 3 7 928

Номер слайду 17

Практичні завдання Перетворіть десятковий дріб у звичайний і обчисліть : 9 6,5 1319 36 136 3

Номер слайду 18

Практичні завдання Виконайте дію і скоротіть результат: 47 64 23 64 15 8 173 8 7 24 64 7

pptx
Додано
17 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку