Урок розрахований на клас академічного рівня, відповідно якого підбиралися завдання для розв'язання на уроках. Урок націлений на: поглиблення й розширення знань учнів про визначений інтеграл; міжпредметні зв'язки; майбутню професію; вибір ЗНО з математики; вміння виступати перед аудиторією; чітко формулювати і відстоювати свою думку; інтерес до науки шляхом звернення до історичних джерел; вміння раціонально використовувати робочий час.
Фінансисти. На полі пшениці після приземлення космічного корабля залишився слід, який нагадує фігуру, обмежену лініями у = х𝟐 – 4 та у = 4 – х𝟐 . Необхідно визначити збитки, завдані агрокомплексу «Олімпекс-Агро», якщо з 1 м𝟐 отримують в середньому 4 кг пшениці, яка коштує 3 грн. / кг.
Археологи. Нещодавно археологи при розкопуванні стародавніх поселень знайшли жертовне місце, яке їх дуже зацікавило. Після досліджень було з’ясовано, що це тіло, утворене обертанням параболи у = х𝟐 + 1 навколо вісі Ох (х вчені вимірювали в метрах), обмеженої лініями х =2, у = 0. Причому виготовлений він був з каменю густиною (ρ ) 2500 кг/ м𝟑. Яка масу каменя використали на виготовлення цього жертовника стародавні майстри? ( m = V ∙ ρ )
Архітектори. Будівельникам потрібно обладнати бруківкою зону відпочинку біля житлового будинку. За планом архітектора зона проходить побіля зеленої алеї та утворює криву у=3х – х 2. Який кошторис цієї зони відпочинку, якщо вважати , що лінія алеє збігається з віссю ОХ (див. рис.), а бруківка коштує 250 грн. за кв.м.? Одиниці вимірювання – 100 м.