Вправа «Оплески»
Тренер дає команду: Нехай вийдуть на середину ті, хто… . При виході окремих учасників всі присутні їм аплодують.
Вправа «Рука дружби»
Учасники обирають аркуш паперу певного кольору. Діляться на групи за кольорами. На аркуші кожен обводить свою долоньку. Посередині пише своє прізвище та ім’я, передають долоньку по колу. А учасники пишуть на пальчиках побажання. Долонька повинна повернутися до власника.
Концепція Нової української школи ставить нові вимоги перед учителем. Стимулює до змін, до переформатування. Учитель, який несе ці зміни в освіту. Всім не секрет, що реклама – рушійна сила прогресу. Тому наше завдання створити рекламний щит, використовуючи слова: сьогодні модно, престижно, стильно. Та презентувати свої роботи.
Глосарій – це невеликий словник, в якому зібрані терміни і поняття з однієї теми. Це список важких для розуміння понять. Ваше завдання спів ставити термін із його визначенням.
Академічна доброчесність – сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання чи наукових досягнень.
Державний стандарт освіти – сукупність єдиних норм і вимог до рівня освітньої підготовки у певних навчально-виховних закладах.
Ключова компетентність – спеціально структурований комплекс якостей особистості, що дає можливість ефективно брати участь у різних життєвих сферах діяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів.
Освітнє середовище НУШ – це сучасний простір, сукупність умов, засобів і технологій для комфортного навчання учнів.
Мета початкової освіти – всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.
Компетентності вчителя – єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.
Кожна група зачитала по два визначення.
Метод Fishbone можна використовувати як окремо для здійснення аналізу певної ситуації, так і зробити його стратегією цілого уроку. Схема включає в себе чотири основні блоки, представлені у вигляді голови, кісток та хвоста риби. Кожна з них відповідає за конкретні складові:
Голова – тема, питання або проблема, що підлягає аналізу;
Верхні кістки – основні поняття теми та причини виникнення проблеми
Нижні кістки – факти, що є підтвердженням певних причин чи понять, вказаних у схемі;
Хвіст – відповідь на поставлене питання.
1 група – Що змінилося для вчителя?
2 група – Що змінилося для батьків?
3 група – Що змінилося для учнів?