Урок 5
Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.
Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;
розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;
корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;
виховувати повагу до однолітків та вчителя.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, гіперпосилання на канал Youtube.
№ з/п |
Зміст |
|
|
|||||||||
І |
Організація класу |
Вірш |
Ось дзвінок нам дав сигнал – Працювати час настав. Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.
|
|||||||||
ІІ |
Мотивація навчальної діяльності |
Повідомлення. 1.Читання вчителем. 2.Питання на сприйняття: -Що росте у зайців протягом всього життя? -З яким предметом можна порівняти лапи зайця під час руху? -Яку максимальну швидкість може розвивати заєць? |
Середня швидкість зайця може становити близько 50 кілометрів на годину, а максимальна - 72 кілометри. При цьому він не тільки може швидко бігти, він ще робить різні маневри і віражі; з боку може скластися враження, що замість лап ця тварина має пружини. У зайців протягом всього життя ростуть зуби.
|
|||||||||
ІІІ |
Повідомлення теми і мети уроку |
Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.
|
Виготовимо оригамі «Заєць», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук . |
|||||||||
ІV |
Виконання завдань уроку: |
|
|
|||||||||
1 |
- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил |
Читання правил учнями |
Картка ПРАВИЛА ГРИ
|
|||||||||
2 |
-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2. Гра з пальчиками з мовним супроводом 3.Наочна діяльність. Гра з папером |
1.Самомасаж (погладжування, розминання) 2.Гра «ЗАЄЦЬ» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями
3. Оригамі «Заєць»: А)демонстрація послідовного виконання роботи вчителем; Б)самостійне виконання учнями |
1.- Погладжування, розминання
2. Я маленький, я вухатий, Попелястий, волохатий. Я стрибаю, я тікаю, Дуже куций хвостик маю. Не ходжу я, а стрибаю, Бо нерівні ноги маю. Через поле навмання Перегнав би і коня. Я— страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. На городі побував, Там капусти пожував. Довгі лапки: скік та скік, Ми погнались, а він втік.
3.
|
|||||||||
|
Фізкультхвилинка (час за потреби)
Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби) |
Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Hare Dance" Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей |
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
|
|||||||||
3 |
-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук 3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку |
1.Самомасаж з шестигранним олівцем
2.Гра «Пальчики вітаються»
3.Гра«Кулак – долоня – ребро». |
1.Розкачування олівця по внутрішній та зовнішій поверхні кисті рук.
2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.
3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).
|
|||||||||
V |
Рефлексія |
-Що робили на уроці? -Чи сподобалося? -Чого навчився (-лася)? -Що було зробити важко? -Над чим ще треба попрацювати? |
Самооцінювання (Додатки)
|
Додатки
ПРАВИЛА ГРИ |
-Уважно слухати умови гри;
-старанно запам’ятовувати; -дотримуватися техніки безпеки в кабінеті; -поважати однолітків та вчителя |
|
Самооцінювання (V) |
||
Було легко |
Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги |
Було важко |
|
|
|
Я маленький, я вухатий, Попелястий, волохатий. Я стрибаю, я тікаю, Дуже куций хвостик маю. Не ходжу я, а стрибаю, Бо нерівні ноги маю. Через поле навмання Перегнав би і коня. Я— страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. На городі побував, Там капусти пожував. Довгі лапки: скік та скік, Ми погнались, а він втік.
|
Для вчителя. Середня швидкість зайця може становити близько 50 кілометрів на годину, а максимальна - 72 кілометри. При цьому він не тільки може швидко бігти, він ще робить різні маневри і віражі; з боку може скластися враження, що замість лап ця тварина має пружини. У зайців протягом всього життя ростуть зуби.
|