Навчаємося розпізнавати речення за його основними ознаками
Номер слайду 2
Джмелі загули над Хлопці пішли до З дупла визирнула Кличе дзвоник нас до На столі стоїть
Номер слайду 3
Джмелі загули над . Хлопці пішли до . З дупла визирнула . Кличе дзвоник нас до . На столі стоїть .
Номер слайду 4
- Так. Ми утворили і прочитали речення. Речення виражає закінчену думку. - Коли читаєш речення, кінець позначай зниженням голосу і паузою. - Потренуємось. Виконаємо вправу 1.
Номер слайду 5
Соломійка розбила клумбу у садку. Вона посадила на клумбі квіти. Мама похвалила доньку.
Номер слайду 6
був сонячний день діти збирали білі ромашки раптом подув пронизливий вітер на небі з'явилися темні хмари полив сильний дощ діти заховалися під густою ялиною
Номер слайду 7
Був сонячний день. Діти збирали білі ромашки. Раптом подув пронизливий вітер. На небі з'явилися темні хмари. Полив сильний дощ. Діти заховалися під густою ялиною. У кінці речення ставимо крапку, знак питання або знак оклику.
Номер слайду 8
Перевіримо! На уроці математики діти розв'язували приклади. Учні записали у зошит умову задачі. Учителька пояснювала способи читання прикладів.
Номер слайду 9
Перевіримо! У полі, і в ліску закружляли у танку ці білесенькі сніжинки, мов дівчатка-балеринки.
Номер слайду 10
Вправа 4 Перевіримо! Жовтий колір люди називають сонячним. Зелений колір люди вважають кольором життя. Оранжевий колір надає людині настрою.
Номер слайду 11
оранжевий помаранчевий жовтогарячий
Номер слайду 12
- Поміркуй, від якого слова утворилося слово помаранчевий (колір).