Діагностувальна робота з української мови з теми «Досліджую значення слова» в 2 класі за підручником К. Пономарьової
1. Яке слово має кілька значень ?
А ). Ліс . Б ). Сонечко . В ). Квітка.
2. Познач словосполучення, у якому слово « золотий » ужите в переносному значенні.
А ). Золоте серце. Б ). Золотий годинник. В ). Золоті сережки.
3. Яке із записаних слів ти використаєш під час прощання?
А ). Привіт. Б ). Дякую . В) . До побачення .
4. Струнка, білокора, тендітна, як вродлива дівчина – це …
А ). Берізка. Б ). Тополя. В ). Липа.
5 . Доповни речення словом ввічливості.
Петрик віддав олівець і сказав : ,,__________“.
6. Добери до слів лівого стовпчика близькі за значенням слова із правого
стовпчика.
Гарний, цінний.
Дорогий, красивий.
Каже, помітив.
Побачив, говорить.
7. До поданих слів запиши протилежні за значенням слова.
Біжить - __________ .
День – _________ .
Ясно – __________.
Веселий - __________.
8 . Напиши чотири слова, що є назвами шкільного приладдя. З одним із цих слів склади речення і запиши.