Навички сприятливі для здоров’я. Значення життєвих принципів для здоров’я.7-3
Номер слайду 2
Мета уроку:розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про навички, сприятливі для здоров’я; вчити передбачати наслідки тих або інших звичок;розвивати логічне мислення, життєві навички, сприятливі для здоров’я та безпечної життєдіяльності;формувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значущість для людини; виховувати свідоме ставлення до збереження власного здоров’я. Очікувані результати: учні називають навички; знають визначення поняття звичка, як формуються звички, кроки формування або зміни звички, навички, сприятливі для здоров’я; наводять приклади сприятливих для здоров’я життєвих навичок. Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: підручник, зошит картки із завданнями, завдання для самостійної роботи
Номер слайду 3
Перевірка ДЗ
Номер слайду 4
Формування корисних звичок. Несвідоме формування – наслідування, повторення дій дорослих, героїв фільмів. Формування: Вміння – 7-9 днів. Навички – кілька днів. Звичка – кілька місяців
Номер слайду 5
Свідоме формування – свідоме, самостійне формування