НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ І ЗДОРОВ’Я.«Головним скарбом життя є здоров’я»Авіцена
Номер слайду 2
Мета уроку:формувати поняття про безпеку навколишнього середовища, систематизувати знання про вплив людини на навколишнє середовище; сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо важливості дотримання правил поведінки на дорозі, у лісі, на воді, під час грози; розвивати спостережливість, уміння визначати пріоритети; виховувати свідому потребу у збереженні власного здоров’я.
Номер слайду 3
Вправа асоціативний кущ. Підберіть асоціації до терміну «навколишнє середовище»
Номер слайду 4
План уроку. Поняття «безпеки навколишнього середовища»Безпека на дорозі. Правила поведінки пішохода і велосипедиста на дорозі. Безпека у лісі. Безпека на воді. Безпека під час грози.
Номер слайду 5
Що ж таке навколишнє середовище?Навколишнє середовище - це частина зовнішнього середовища, що оточує людину, підтримує її існування, створює умови для діяльності і суспільних відносин, безпосередньо впливає на її життя і здоров'я.
Номер слайду 6
Постановка проблемної ситуації Марина з друзями вирішили піти на відпочинок до озера. Шлях до озера пролягає через проїзну частину дороги і ліс. Повертаючись додому друзів настигла гроза. Подумайте, які небезпеки чекають на них у дорозі і як правильно поводитися в екстремальних ситуаціях?
Номер слайду 7
Робота в групах1 група. Безпека на дорозі.2 група. Безпека в лісі.3 група . Безпека на воді.4 група. Безпека під час грози.
Номер слайду 8
Закріплення набутих знань. Якщо правила безпечного існування в навколишньому середовищі вірні – учні плескають в долоні.
Номер слайду 9
Домашнє завдання - Вивчити параграф Додоток 1, 2 ст 206- 208- Підготувати повідомлення на тему «Безпека під час радіаційного ураження»
Номер слайду 10
Підведення підсумків уроку. Учням пропонується продовжити речення: Сьогодні на уроці я дізнався……Найбільше мені сподобалося……В майбутньому я буду користуватися такими правилами……..