11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок "Гігієна ротової порожнини"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку з основ здоров я у 6 класі "Гігієна ротової порожнини. Гігієнічний догляд за зубами."
Перегляд файлу

   Конспект  уроку з основ здоров я у 6 класі

 

Тема: Гігієна ротової порожнини. Гігієнічний догляд за зубами.

Мета: сформувати  і поглибити знання учнів про гігієну ротової порожнини;      розширити уявлення про групи зубів; вчити виконувати правила догляду за зубами; розвивати творчу уяву, зацікавленність; формувати вміння збирати інформацію,досліджувати матеріал, робити висновки; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров я.

 

Обладнання: роздатковий матеріал, презентація, написи планет, девізу,    люстерка, мікрофон.

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

                                                  Хід уроку

 

  І Організаційний момент.

 

1.Доброго дня, діти !

Доброго дня усім!

Усміхніться всім довкола

Небу, сонцю, друзям.

Сядьте, діти, всі рівненько,

Руки покладіть гарненько,

Голівку вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

 

2.Вправа “Долонька до долоньки”.

  • Побажайте один одному успіхів, а я в свою чергу бажаю вам плідної співпраці.

3.Гра “Так” чи ”Ні”.

Ви встали сьогодні раненько,(так)

Зуби почистили гарненько,(так)

Хто не любить пасти і зубної щітки.

То у того зуби зіпсуються швидко.( так)

Хто ласує тортом, полюбляє цукор,

Той собі на горе буде мати муку.(так)

Зуби ввечері почистили і пішли відпочивати трішки.(так)

Захватили булочку солодку у ліжко.(ні)

Щоби зуби укріпляти, корисно цвяхи жувати.(ні)

Блиск зубам щоби надати треба крем взуттєвий взяти.

Видавить півтюбика і почистить зуби.(ні)

Пам ятайте, любі діти, чистити зуби ввечері і вранці.

 

 

4.Перегляд колажу. Бесіда (презентація).

-Подивіться, будь ласка, на екран,де всі дарують посмішку.(слайд 2).

-Що ви відчуваєте при цьому.(Радість, тепло,спокій, добро,впевненність,щастя).

-Що найбільше привертає вашу увагу в усмішках?(зуби).

-А  чому саме зуби?(Бо вони красиві,білосніжні,здорові,блискучі).

-Ви вже мабуть зрозуміли про  що ми будемо говорити на уроці.

-А те як звучить тема нашого уроку ви  дізнаєтесь, склавши картки- пазли

( учні складають тему уроку “Гігієна ротової порожнини. Гігієнічний догляд за зубами.”) (я пишу на дошці)

         ІІ.   Робота по темі уроку.

  • Пояснення вчителем.

-Зарас ми відправимось у подорож по Галактиці Здоров я.

  • Перша планета, яка зустрілась на нашому шляху “Ротова порожнина, її склад”
  • З чого вона складається?(губи , зуби, вершня і нижня щелепи, язик.)

( Слайд 3)

-Візьміть дзеркальце і подивіться на свої зуби. Скільки їх у людини?

  • У людини 32 зуби, із них 20- молочні , які починають випадати  у 5-6 років і да 12 років виростають постійні зуби. Якщо молочні зуби починають псуватися, їх обовязково треба лікувати, не чекаючи випадіння. Зачатки пеостійних зубів уже знаходяться під молочними , і будь яка інфекція в ротовій порожнині загрожує їх здоровю.
  • На які групи поділяються зуби?

Що ви про них знаєте?

Давайте з ними познайомимось

  •  
  • Презентація- інсценізація зубів

 

- Ми, “ малі кутні зуби”. З являємося у дітей від 1 до 1,5 року. Хлопотів від нас чи мало і температура , і нежить, але які ми помічники для дитини, адже ми служимо її для жування їжі. Нас 8.

-Тому ми дуже полябляємо смачненько поїсти , але зазначимо що тільки корисну їжу сметанку , молочко, різні овочі та фрукти.Тож щоб ми не псувалися їжте корисну їжу!!!

 

- Здогадались ,ми “великі кутні зуби”. Ми з являємося у людини постійними, і властивості випадати не маємо. Ми беремо участь у жуванні їжі. Одна у нас проблема,ми першими починаємо псуватися. Тож слідкуйте за нами! Не допускайте нашого псування. Нас всього 12.

 

          -Ми — різці. Ми з являємося  найпершими у малюків у віці від 6 до 10    місяців. У малюків нас виростає не один і не два, а -8. Хоч часто ми і додаємо клопоту матусям, то від нас з являється нежить, то температура, проте яку радість вони відчувають коли у їхнього малюка з являється перший зубчик. Саме різцями дитина починає відкушувати їжу.

  • А ми- “ікла” з являємося у віці 10-12 місяців і виростаємо по два на нижній і верхній щелепах. Ми теж незамінні помічники для дітей, адже ми теж беремо участь у відкушуванні їжі. Нас 4. Але,діти, ми вас просимо, не розкушуйте нами горішки, адже ми можемо зламатися.
  • Отже,діти, зуби - це частина ротової порожнини.
  • Скільки їх у людини?
  • На які групи вони поділяються?
  • Хто запам 'ятав скільки різців?(8), малих кутніх зубів?(8),великих кутніх?(12), ікл?(4).
  •  

3.Вчитель: - Тепер ми можемо рухатися далі по Галактиці Здоров я. Наступна планета, яка зустрілася на нашому шляху -це “Правила догляду за зубами і ротовою порожниною.”

 -Щоб зуби були здорові, за ними треба доглядати?

 -Як ви доглядаєте за зубами і ротовою порожниною?

                     (перегляд слайдів)

 

 

 

4.Робота в групах.(складання пазлів)

 

   1.Полоскати рот після кожного прийому їжі теплою водою.

 

   2.Чистити зуби двічі на день зубною пастою.

 

   3.Щітка повинна бути індивідуальною.

 

   4.Щоб видалити залишки їжі між зубами,використовуй зубну нитку та   зубочистку.

   5.Не забувай чистити язик.

 

   6.Не можна кусати зубами горіхи, кісточки від ягід, різні тверді предмети.

 

   7.Шкідливо для зубів: різка зміна температури при прийомі їжі, багато солодкого.

 

   8.Також пошкоджені зуби у курців, адже нікотин негативно впливає на їх здоров я.

 

    9.Двічі на рік відвідувати стоматолога.

 

 

 

   5.Робота з підручником.

   -с.46.Розгляньте малюнки ,читаємо вголос правила чищення зубів.

    -Я вам приготувала пам ятки правильного чищення зубів.

           (роздаю їх дітям).

 

ІІІ. Фізхвилинка

 

 7.Вчитель: Ми можемо продовжувати нашу подорож. На нашому шляху планета “Захворювання зубів. Карієс.”  

 -Сьогодні до нас на урок завітав лікар стоматолог. Привітайте його.   

Лікар: (розповідає про карієс).

 

 -На згадку про нашу зустріч я  залишаю вам 10 правил здорових зубів.

             (роздає правила учням)

  

     1.Вживай достатню кількість сирих овочів і фруктів, не жирного м яса, сиру і

     молока.

     2.Не захоплюйся солодощами,зокрема тими, що застряють у зубах та прилипають до них.

      3.Постарайся не їсти водночас холодну і гарячу їжу, наприклад, морозиво з чаєм.

     4.Не розгризай зубами горіхи, кістки, олівці та інші тверді предмети. Так ти можеш пошкодити емаль чи зламати зуб.

     5.Захищай зуби під час занять контактними видами спорту.

     6.Не кури.Під дією тютюну зуби жовтіють, руйнується емаль,виникають хвороби ясен.

     7.Щодня чисть зуби після сніданку та вечері зубною пастою.

     8.Зубну щітку треба міняти раз на три місяці.

     9.Один раз на день користуйся зубною ниткою.

    10.Двічі на рік відвідуй стоматолога. Звертайся до нього за перших ознак захворювання зубів чи ясен.

            (діти по черзі зачитують правила).

 

 8.Продовжуємо подорож. Нарешті ми долетіли до останньої планети “Продукти, які зміцнюють та пошкоджують здоров я”.

    Гра “Веселий кошик”.

  (дістаю із корзини продукти, а учні  показують   посмішкою чи сумом чи корисні, чи шкідливі ці продукти).

 Підсумок:- Треба вживати в їжу тільки корисні продукти.

 

 

 

 

 

 IV. Узагальнення  і систематизація знань учнів.

 

 Вчитель:  Наша подорож добігає до кінця. Давайте закінчимо наш урок ,погравши в таку гру.

 (на дошці запис: -Я дізнався про......

                              -Я запам' ятав, що......

                              -Я зрозумів, що......

                               -Мені на уроці було.....

 

 Вчитель: - У вас на столах є малюнки зубів. Обличчя у них безликі,чогось бракує?(посмішки).

  -Давайте оживимо цих осіб і намалюємо їм посмішку веселу,якщо сподобалась подорож  і сумну, якщо не сподобалась. 

 

  -Отже ваші зуби ожили. Підніміть їх вгору. Подивіться,як ясно і весело стало в класі . Вашими посмішками ви показали, що вам урок сподобався, і цим ви мені подякували за урок. Я вам теж дякую, і на згадку про нього дарую подарунки із кошика.

          (одночасно виставляю оцінки за урок).

 

 

 

 

 V. Домашнє завдання.

   Вивч. 9. Підготувати рекламу або проект на тему “Обери правильнк зубну пасту та щітку”.

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку