Презентація " Найбільше та найменше значення функції. Парні та непарні функції".

Про матеріал
Сформувати поняття найбільшого та найменшого значення функції;парної та непарної функцій; сформувати вміння визначати парність або непарність функції; розвивати вміння аналізувати та аргументувати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Найбільше та найменше значення функції. Парні та непарні функції.10 клас. Розділ І. Функції,їхні властивості та графіки. Тема: Підготувала презентаціювчитель математики. Мурафського ліцею. Жмеринського району. Вінницької областіЧайка Тетяна Володимирівна

Номер слайду 2

Пригадаємо Область визначення;Область значень;Нулі функції;Проміжки знакосталості;Проміжки зростання та спадання. Властивості функції

Номер слайду 3

Функція Область визначення: D(у)=(-∞;+∞);Область значень: E(у)=[-1;+∞);Нулі функції: -2 і 0;Проміжки знакосталості:функція набуває додатних значень на кожному із проміжків (-∞;-2) і (0;+∞), а від'ємних значень – на проміжку (-2;0) ;Проміжки зростання та спадання: функція спадає на проміжку (-∞;-1] і зростає на проміжку [-1;+∞). Функція у=х²+2х

Номер слайду 4

Нові поняття Для функції і множини

Номер слайду 5

Найбільше та найменше значення функції max f(x)=f(-2)=3 min f(x)=f(2)= ─1 [-3;2] [-3;2] [-3;2]

Номер слайду 6

Найбільше та найменше значення функції Найбільшого значення на множині дійсних чисел ця функція не має, а Не має ні найбільшого, ні найменшого значень на множині (0;+∞)

Номер слайду 7

Парна і непарна функції f(x)=x²; D(f)=R;f(-x)=(-x)²= x²;Виконується рівність f(x)=f(-x);Отже, f(x)=x² - парна функціяf(x)=x³; D(f)=R;f(-x)=(-x)³= -x³;Виконується рівність f(-x)=-f(x);Отже, f(x)=x³ - непарна функція

Номер слайду 8

ТЕОРЕМА Вісь ординат є віссю симетрії графіка парної функції.

Номер слайду 9

ТЕОРЕМА Початок координат є центром симетрії графіка непарної функції.

Номер слайду 10

Парна і непарна функції Коли область визначення функції не є симетричною відносно початку координат, то ця функція не може бути ні парною, ні непарною.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Робота з підручником № 1.1 (усно)

Номер слайду 13

Робота з підручником№ 1.12

Номер слайду 14

Підсумок уроку Сьогодні на уроціМи вивчали…Ми дізналися…Нам цікаво було…На уроці нам було легко(важко) зрозуміти…У мене …настрій.

Номер слайду 15

Домашнє завдання Опрацювати §1;Виконати №1.4 ;№1.13.

pptx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
27 січня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку