Презентація "Неповторна краса природи в поезії Лесі Українки. "Тиша морська"

Про матеріал

Матеріал може бути використаний під час вивчення творчості Лесі Українки на уроці української літератури в 6 класі. Побудовано у формі подорожі. Містить кросворд. Реалізовано міжпредметні зв'язки з образотворчим мистецтвом (полотна І.Айвазовського)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож. Неповторна краса природи в поезії Лесі Українки «Тиша морська»

Номер слайду 2

Якщо море хлюпоче в твоїй душі, то неодмінно підуть хвилі натхнення, виплескуючи на берег життя красиві думки. Г. Александров

Номер слайду 3

Завдання уроку:здійснимо подорож морськими просторами разом з ліричною героїнею поезій Лесі Українки в пошуках «краю вічного проміння»;будемо вчитися відчувати барви слова, знаходити тропи, складати гроно до образу ліричної героїні, сенкани;дамо відповідь на запитання: чи існує «країна вічного проміння»?

Номер слайду 4

Розгадуємо кросворд за творчістю Лесі Українки“ У гавані ”

Номер слайду 5

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12356784 Ключове слово1. Псевдонім письменниці, матері Лесі Українки2. Перший друкований твір Лесі Українки3. Музичний інструмент, на якому грала Леся Українка4. Перший вірш Лесі Українки, присвяченій тітці5. Хвороба, від якої все життя страждала Леся Українка6. Скільки років було поетесі, коли вона написала свій перший вірш? 7. Справжнє ім’я поетеси Лесі Українки?8. Батьківщина письменниці Лесі Українки?{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПЧІЛКА{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}КОНВАЛІЯ{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ФОРТЕПІАНО{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}НАДІЯ{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ТУБЕРКУЛЬОЗ{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ДЕВ’ЯТЬ{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ЛАРИСА{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ВОЛИНЬ

Номер слайду 6

Завдання для “ Допитливих ” «Кольорові слова» Виділіть у тексті поезії іменники-явища природи та прикметники до них. Розфарбуйте їх відповідними кольорами. Опишіть пейзаж, який ви побачили. Які кольори ви для цього використали?“ Морська подорож ”

Номер слайду 7

“ Полювання на тропи ” Позначте різними кольорами епітети, повтори, пестливі слова, які зустрічаються в тексті. Завдання для “ Хоробрих ”

Номер слайду 8

Збираємо «намисто» Подивіться, у дівчинки-героїні загубився третій разочок намиста. Зберіть його, написавши на намистинах риси її характеру. Завдання для “ Кмітливих ”

Номер слайду 9

“ Біля кримських берегів ” (1890)В галереї Івана Айвазовського

Номер слайду 10

Завдання капітанам: уявіть себе в ролі Лесі Українки. Закінчіть речення, сформулювавши головну думку твору:«Я хотіла відтворити…» - для “Допитливих”;«Я хотіла навчити…» - для “Хоробрих”;«Найдужче я прагнула …» - для “Кмітливих”.«В гостях у автора»

Номер слайду 11

Чи існує «країна вічного проміння»? Чи можна так назвати Україну? Що треба зробити щоб вона стала саме такаю країною? Мікрофон «Що я можу зробити для Батьківщини?»Складання сенкану «Україна».“ На рідній землі ”

Номер слайду 12

Формула сенкану. Україна. Два прикметники (ознака)Три дієслова (дія)Чотири слова, фраза (ставлення)Одне слово – синонім-іменник.

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Навчитися виразно читати поезію Лесі Українки “Співець”, виписати і пояснити образи-символи.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лебедь Іванна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 грудня 2018
Переглядів
3838
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку