Презентація "Нерівність трикутників. Сума кутів трикутникка"

Про матеріал
Дана презентація дає можливість засвоєння учнями теореми про нерівності трикутників та суму кутів трикутника та наслідків з неї; розвивати вміння застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нерівності трикутників. Геометрія 7 клас

Номер слайду 2

Класна робота. Нерівності трикутників. Сума кутів трикутника. Мета уроку:засвоєння учнями теореми про нерівності трикутників та суму кутів трикутника та наслідків з неї;розвиток навичок усного рахування, вмінь аналізувати, порівнювати, робити висновки;розвиток вмінь застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору;виховувати культуру розумової праці та культуру спілкування, а також вміння оцінювати свої знання та роботу однокласників.

Номер слайду 3

Б і л ь ш а с т о р о н а В трикутнику:1) проти більшої сторони лежить більший кут; і навпаки, 2) проти більшого кута лежить більша сторона. АВСТеорема про співвідношення між сторонами та кутами трикутника.

Номер слайду 4

Нерівності трикутників Кожна сторона трикутника менша відсуми двох інших його сторін.

Номер слайду 5

Нерівності трикутників. Кожна сторона трикутника менша суми двох інших його сторін. Знайти трикутники, які не можуть існувати та клацни по ним мишкою. АВС12188 QRN7614 АВС4117 QRN891418<12+8 (Вірно)11<4+714<6+714<9+8 (Вірно)Достатньо перевірити виконання нерівності для більшої сторони.

Номер слайду 6

Чому не існує трикутника зі сторонами 14, 6 и 7.146714<6+7 Нерівність трикутників.rrstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Чи завжди можна побудувати трикутникза даними кутами?

Номер слайду 8

Якими повинні бути кути трикутника, щоб трикутник існував?

Номер слайду 9

Теорема Сума кутів трикутника дорівнює 1800  1 + 2 +  3 = 1800

Номер слайду 10

Чи може трикутник мати два прямих кути?

Номер слайду 11

Чи може трикутник мати два тупих кути?

Номер слайду 12

Чи може трикутник мати прямий і тупий кути?

Номер слайду 13

Трикутник не може мати двох прямих або тупих кутів. У кожному трикутнику принаймні два кути гостріНаслідок із теореми

Номер слайду 14

Розв'язування задач

Номер слайду 15

Задача 1 АВС550450?А80°

Номер слайду 16

АВ = ВС = АСАВСЗадача 2???По 60°

Номер слайду 17

АВСЗадача 3 АВ = ВС400?? С=40°В= 180° – (40°+40°)= = 100°

Номер слайду 18

АВСЗадача 4 АВ = ВС800?? А=  С=( 180° – 80°) : 2 =50°

Номер слайду 19

Задача 5 АВС???СА А :  В :  С = 2 : 3 : 12х+3х+х=180°6х=180х=30 С=30° А=60° В=90°

Номер слайду 20

Один із кутів трикутника дорівню 400, другий – на 200 більший. Чому дорівнює третій кут цього трикутника ?1= 40° ;  2=40°+20°=60° ;  3= 180°- (40°+60°) = 80°Задача 6

Номер слайду 21

Робота з підручником№385 АВСА= 34° ;  В=28° С= 180°- (34°+28°) = 118°АВ-найбільша сторона, а АС – найменша сторона, тому: АС < ВС < АВ

Номер слайду 22

Допобачення

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Павлюк Наталія Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кравцова Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. САБУРОВА ВАЛЕНТИНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
6 квітня 2022
Переглядів
7508
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку