Дана презентація дає можливість засвоєння учнями теореми про нерівності трикутників та суму кутів трикутника та наслідків з неї;
розвивати вміння застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору.
Класна робота. Нерівності трикутників. Сума кутів трикутника. Мета уроку:засвоєння учнями теореми про нерівності трикутників та суму кутів трикутника та наслідків з неї;розвиток навичок усного рахування, вмінь аналізувати, порівнювати, робити висновки;розвиток вмінь застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору;виховувати культуру розумової праці та культуру спілкування, а також вміння оцінювати свої знання та роботу однокласників.
Номер слайду 3
Б і л ь ш а с т о р о н а В трикутнику:1) проти більшої сторони лежить більший кут; і навпаки, 2) проти більшого кута лежить більша сторона. АВСТеорема про співвідношення між сторонами та кутами трикутника.
Номер слайду 4
Нерівності трикутників Кожна сторона трикутника менша відсуми двох інших його сторін.
Номер слайду 5
Нерівності трикутників. Кожна сторона трикутника менша суми двох інших його сторін. Знайти трикутники, які не можуть існувати та клацни по ним мишкою. АВС12188 QRN7614 АВС4117 QRN891418<12+8 (Вірно)11<4+714<6+714<9+8 (Вірно)Достатньо перевірити виконання нерівності для більшої сторони.
Номер слайду 6
Чому не існує трикутника зі сторонами 14, 6 и 7.146714<6+7 Нерівність трикутників.rrstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 7
Чи завжди можна побудувати трикутникза даними кутами?
Номер слайду 8
Якими повинні бути кути трикутника, щоб трикутник існував?
Номер слайду 9
Теорема Сума кутів трикутника дорівнює 1800 1 + 2 + 3 = 1800
Номер слайду 10
Чи може трикутник мати два прямих кути?
Номер слайду 11
Чи може трикутник мати два тупих кути?
Номер слайду 12
Чи може трикутник мати прямий і тупий кути?
Номер слайду 13
Трикутник не може мати двох прямих або тупих кутів. У кожному трикутнику принаймні два кути гостріНаслідок із теореми
Задача 5 АВС???СА А : В : С = 2 : 3 : 12х+3х+х=180°6х=180х=30 С=30° А=60° В=90°
Номер слайду 20
Один із кутів трикутника дорівню 400, другий – на 200 більший. Чому дорівнює третій кут цього трикутника ?1= 40° ; 2=40°+20°=60° ; 3= 180°- (40°+60°) = 80°Задача 6
Номер слайду 21
Робота з підручником№385 АВСА= 34° ; В=28° С= 180°- (34°+28°) = 118°АВ-найбільша сторона, а АС – найменша сторона, тому: АС < ВС < АВ