освітні методики Рефлексивна Як же може бути організований освітній процес сучасного типу? Дослідницька проектна (Проблемно-пошукова) Методика колективної творчої діяльності Імітаційного моделювання (ігрова) Інформаційно - комунікативна методика Системно-діяльнісна методика Формування освітніх стратегій
Ділові ігри спрямовані на: створення умов для можливості проявити себе кожному студенту; цілеспрямований на розвиток розумових здібностей студентів; розвиток інтересу до навчальної діяльності; створення простору вільного (партнерського) спілкування; розвиток таких якостей, як самостійність, творчість, комунікабельність, відповідальність, ініціативність та активність; залучення студентів до дивовижного світу економіки.
Імітаційні ігри Імітація діяльності будь-якої організації, підприємства або його підрозділу. Імітація подій, конкретної діяльності людей. Імітація обстановки, умов, в яких відбувається подія або здійснюється діяльність Сценарій імітаційної гри містить сюжет події, опис структури та призначення імітованих процесів і об'єктів
Актуалізація опорних знань студентів. Дуже важливим етапом на заняття з економіки є актуалізація опорних знань студентів. Логічно пов’язане між собою нове і старе сприяє системності наукового пізнання. Наступну тему студент може краще засвоїти лише тоді, якщо під час її вивчення нові уявлення і поняття асоціюються з уже набутими.
Правильна відповідь Для здійснення процесу виробництва кожне підприємство в плановому порядку наділяється необхідними засобами виробництва - виробничими фондами. Виробничі фонди - засоби виробництва - залежно від характеру участі їх у виробничому процесі поділяються на основні та оборотні фонди.
Фср.р.- середньорічна повна початкова вартість, розраховується за наступною формулою: Фср.р. = Фн.р. + Фвв · t / 12 - Фвив · t 1 / 12 де: Фн.р. - вартість ОВФ на початок року, грн. Фвв,, Фвив - вартість ОВФ нововведених і виведених протягом року, грн. t - число повних місяців функціонування нововведених ОВФ до кінця звітного року t 1 - число повних місяців з моменту виведення ОВФ з виробництва до кінця звітного року, міс. 12 - число місяців у році
Ситуація 1.1 Припустимо, в результаті розрахунку показник фондовіддачі буде дорівнювати 3,68. Який висновок можна зробити? Цей результат розрахунку показує, що з 1 грн вкладеної в ОВФ було виготовлено товарної продукції (об'єму робіт) на 3,68 грн. Як ви вважаєте, чи ефективно використовуються у даному випадку ОВФ? Так, ефективно!