Презентація нового Порядку організації інклюзивного навчання

Про матеріал
В презентації окреслені основні акценти Порядку організації інклюзивного навчання, який набрав чинності 01 січня 2022 року
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порядок організації інклюзивного навчання. Постанова КМУ від 15.09.2021 №957

Номер слайду 2

Терміни. Адаптація зміна методів і способів навчання, рівня складності завдань з урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами (далі - учні) без зміни загального обсягу навчального навантаження та очікуваних результатів навчання. Модифікація зміна змісту (шляхом спрощення, виключення, об’єднання тощо) навчання з урахуванням особливих освітніх потреб учнів із зміною загального обсягу навчального навантаження та очікуваних результатів навчання. Рівні підтримкиобсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їх особливих освітніх потреб, що надається в закладі освіти

Номер слайду 3

За наявності в закладі освіти кількох класів із здобувачами освіти одного року навчання учні розподіляються пропорційно між такими класами з урахуванням рівнів підтримки, визначених згідно з додатком 1, а саме:не більше одного учня, який потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки;не більше трьох учнів, які потребують другого рівня підтримки. Учні, які потребують першого рівня підтримки, розподіляються між класами без урахування кількості таких осіб. За умови наявності в населеному пункті одного закладу освіти учні розподіляються між класами такого закладу освіти без урахування кількості таких осіб.

Номер слайду 4

Тривалість навчанняможе бути продовжена на рівнях початкової та базової середньої освіти постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 “Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти”

Номер слайду 5

Міжкласні групи. Для учнів, які навчаються в різних інклюзивних класах одного або різних років навчання, для проведення занять, вивчення навчальних предметів, курсів, інтегрованих курсів, у тому числі вибіркових, можуть формуватися та функціонувати інклюзивні міжкласні групи. Під час формування таких груп враховуються індивідуальні програми розвитку. Кількість учнів в інклюзивній міжкласній групі повинна бути не менше 6 та не більше 12.

Номер слайду 6

Індивідуальна програма розвиткупідписується всіма членами команди, одним з батьків (іншим законним представником) учня та затверджується керівником закладу освіти.переглядається не рідше ніж двічі на рік та повинна враховуватися педагогічними працівниками під час освітнього процесу в інклюзивному класі.зберігається в особовій справі учня три роки. Батьки (інші законні представники) учня можуть отримати копію індивідуальної програми розвитку на вимогу. У разі відрахування, переведення учня до іншого закладу освіти копія індивідуальної програми розвитку подається батьками (іншими законними представниками) учня до закладу освіти, де він продовжує здобуття освіти.

Номер слайду 7

Інклюзивне навчанняу тому числі згідно з індивідуальним навчальним планом, здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти з урахуванням їх особливих освітніх потреб та особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу, адаптації та/або модифікації окремих навчальних предметів

Номер слайду 8

Індивідуальний навчальний планінформація про назву закладу освіти, прізвище та власне ім’я учня; клас, в якому він навчається; цілі виконання та строк дії індивідуального навчального плану; загальний обсяг навчального навантаження та кількість годин на тиждень для вивчення навчального предмета інформацію про адаптацію чи модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння,очікувані результати навчання. Форма індивідуального навчального плану визначається закладом освіти.Індивідуальний навчальний план складається командою за участю педагогічних працівників, які викладають навчальні предмети, у взаємодії з учнями та/або їх батьками (іншими законними представниками), схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником та підписується одним з батьків (іншим законним представником) учня.

Номер слайду 9

Розклад корекційно-розвиткових занять. Керівник закладу освіти або уповноважена ним особа складає та затверджує розклад проведення (надання) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг). Розклад занять узгоджується з розкладом навчальних занять класу, в якому навчається учень, складається з дотриманням педагогічних вимог та вимог санітарного законодавства з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, затверджується керівником закладу освіти і не може призводити до перевантаження учнів.

Номер слайду 10

Документи про освіту. Після завершення навчання учні отримують документи про освіту державного зразка відповідно до зразків документів про загальну середню освіту, затверджених МОН.

Номер слайду 11

Рівні підтримки

Номер слайду 12

І рівень підтримки. Рішення закладу освіти про надання підтримки першого рівня приймається на основі рішення команди, яка проводила оцінку та визначила потребу у наданні підтримки першого рівня, що відображається у протоколі її засідання за формою, визначеною додатком 2, або висновку інклюзивно-ресурсного центру. Команда проводить оцінку на основі відповідної письмової заяви одного з батьків (іншого законного представника) учня, що складається у довільній формі. Припинення надання підтримки першого рівня здійснюється за рішенням команди та/або письмовою заявою одного з батьків (іншого законного представника) учня.

Номер слайду 13

І рівень підтримки{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівень підтримкине змінюється. Посада асистент вчителяне передбачена Асистент учняне передбаченоІндивідуальна програма розвитку та навчальний планнеобхідно розробити та виконати ІПРДодаткові години корекційних занятьне передбачено. Зміст навчанняне змінюється. Розкладрозклад класу Підручникипідручники для ЗЗСОРезультати навчанняне змінюються. Критерії оцінюваннязагальні критерії

Номер слайду 14

ІІ рівень підтримки{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівень підтримкине змінюється. Посада асистент вчителяпередбачена Порядком. Асистент учняне передбаченоІндивідуальна програма розвитку та навчальний планнеобхідно розробити та виконати (навчальний план, якщо передбачений висновком ІРЦ)Додаткові години корекційних занятьдо 2 годин. Зміст навчанняадаптований. Розкладрозклад класу + окремий розклад корекційних занять. Підручникипідручники для ЗЗСОРезультати навчанняне змінюються. Критерії оцінюваннязагальні критерії

Номер слайду 15

ІІІ рівень підтримки{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівень підтримкиза рішенням команди ППС в межах суміжного рівня (2 або 4)Посада асистент вчителяпередбачена Порядком. Асистент учнявідповідно до потребІндивідуальна програма розвитку та навчальний планнеобхідно розробити та виконати (навчальний план, передбачений висновком ІРЦ)Додаткові години корекційних занятьдо 4 годин. Зміст навчанняадаптований. Розклададаптований. Підручникиадаптовані підручники для ЗЗСОРезультати навчанняне змінюються. Критерії оцінюваннязагальні критерії з урахування індивідуального навчального плану

Номер слайду 16

ІV рівень підтримки{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівень підтримкиза рішенням команди ППС в межах суміжного рівня (3 або 5)Посада асистент вчителяпередбачена Порядком. Асистент учнявідповідно до потребІндивідуальна програма розвитку та навчальний планнеобхідно розробити та виконати (навчальний план, передбачений висновком ІРЦ)Додаткові години корекційних занятьдо 6 годин. Зміст навчаннямодифікований або адаптований. Розклададаптований та/або модифікований. Підручникиадаптовані підручники для ЗЗСО + підручники для учнів ООПРезультати навчанняможлива зміна результатів навчання, завдання відповідають змісту модифікованої програми навчального предмета. Критерії оцінюваннязагальні критерії з урахуванням індивідуального навчального плану

Номер слайду 17

V рівень підтримки{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівень підтримкине змінюється. Посада асистент вчителяпередбачена Порядком. Асистент учняпередбачено ПорядкомІндивідуальна програма розвитку та навчальний планнеобхідно розробити та виконати (навчальний план, передбачений висновком ІРЦ)Додаткові години корекційних занятьдо 8 годин. Зміст навчаннямодифікований або адаптований Розкладмодифікований. Підручникипідручники для учнів ООПРезультати навчаннязміна результатів навчання, завдання відповідають змісту модифікованої програми навчального предмета. Критерії оцінюваннязагальні критерії з урахуванням індивідуального навчального плану

Номер слайду 18

Фінансування{117937 DD-AA81-4 CFE-94 FA-D04 EFE395082}Рівні підтримкиІІІІІІІVVПосада асистент вчителя-нітактактак. Доплати відповідно до Закону України “Про повну загальну середню освіту” та постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096 “Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності”-20%20%20%20%Проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) та перелік фахівців, які можуть їх проводити (надавати) у закладах освіти, визначено Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88-до 2до 4до 6до 8 Закупівля допоміжних засобів навчання-10%20%35%35%Фінансування засновником облаштування освітнього середовища-нінітактак. Фінансування засновником соціальних послуг-нітактактак

Номер слайду 19

Управління освіти Ізюмської міської ради

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку