Серед 17 дівчат класу 12 займаються шейпінгом, 8 – бодіфлексом. Визначте, скільки дівчат займаються обома видами фітнесу, якщо відомо, що кожна дівчина обов’язково займаєтьмя хоча б одним із цих видів спорту. Розв’язання. СМ – кількість усіх дівчат класу;СК – кількість дівчат, які займаються шейпінгом;FМ – кількість дівчат, які займаються бодіфлексом;FK – шукана кількість дівчат, які займаються і шейпінгом і бодіфлексом.
Номер слайду 3
Тоді СF – кількість дівчат, які займаються лише шейпінгом: 𝑪𝑭=𝑪𝑴−𝑭𝑴;𝑪𝑭=𝟏𝟕−𝟖=𝟗 (дівчат) FK – кількість дівчат, які займаються обома видами фітнесу:𝑭𝑲=𝑪𝑲−𝑪𝑭;𝑭𝑲=𝟏𝟐−𝟗=𝟑 (дівчини)
Номер слайду 4
А – множина дівчат, які займаються шейпінгом. В – множина дівчат, які займаються бодіфлексом;𝑨∩𝑩 – кількість дівчат, які займаються обома видами фітнесу – переріз множин А і В
Номер слайду 5
Приклад. Знайти за допомогою проміжків переріз множин −𝟖;𝟐 і [−𝟏;𝟔] -82-16−𝟖;𝟐∩−𝟏;𝟔=[−𝟏;𝟐] Відповідь:
Номер слайду 6
Приклад. Знайти за допомогою проміжків переріз множин −𝟖;𝟐 і [−𝟏;𝟔] -82-16−𝟖;𝟐∩−𝟏;𝟔=[−𝟏;𝟐] Відповідь: Переріз кількох числових проміжків – множина всіх чисел, що належать кожному з цих проміжків
Номер слайду 7
Номер слайду 8
-264−𝟐;𝟔∪(𝟒;+∞)=[−𝟐;+∞) Відповідь: Приклад. Знайти за допомогою проміжків об’єднання множин −𝟐;𝟔 і (𝟒;+∞)
Номер слайду 9
-264−𝟐;𝟔∪(𝟒;+∞)=[−𝟐;+∞) Відповідь: Приклад. Знайти за допомогою проміжків об’єднання множин −𝟐;𝟔 і (𝟒;+∞) Об’єднання кількох числових проміжків – множина всіх чисел, що належать хоча б одному з цих проміжків