Актуальність. Діти прийшли до 1 класу. Вони всі різні. Більшість з них відвідували дитячий садок. Є діти, які виховувалися вдома. Як зацікавити дітей, щоб вони найповніше змогли задовольнити свої пізнавальні потреби, як створити такі умови, за яких розкриються їхні здібності і діти зможуть відчути свою успішність і задоволення від навчання. Тому, використання методу проектів, на уроках математики в початковій школі, сприяє формуванню у школярів вміння висувати гіпотези, вибирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використовувати можливості інтернету. Учні вчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, проводити опитування, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки. Впровадження методу проектів дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: 07.12.1218-26.12.2018 – термін початку і закінчення проекту Організаційний етап (поділ дітей на групи та розподіл обов'язків); Реалізаційний проект (робота творчих груп над своїми завданнями); Оцінювальний (розробка критеріїв оцінювання та здійснення оцінки та самооцінки проекту); Інформаційний (проведення уроку-проекту.)
ЧАСОВІ ІНТЕРВАЛИ КОЖНОГО ЕТАПУ: 07.12.2018-09.12.2018 – організаційний етап (поділ дітей на групи та розподіл обов'язків); 13.12.2018-20.12.2018 – реалізаційний проект (робота творчих груп над своїми завданнями); 21.12.2018-24.12.2018- оцінювальний (розробка критеріїв оцінювання та здійснення оцінки та самооцінки проекту); 26.12.2018- інформаційний (проведення уроку-проекту.)
У книжці шість листків простих, сьомий золотий. - - - Сім братів віком рівні, іменами різні. - - - Дванадцять братів один за одним ходять, один одного не обходять. - - - Стоїть дерево. На дереві дванадцять сучків, на сучку чотири корзинки, а в кожній корзинці по сім яєць, і кожному назва є. - - - Виходило дванадцять молодців, випускало п'ятдесят два соколи та триста шістдесят п'ять лебедів. - - - Чорна корова всіх людей поборола, А білий віл всіх людей підвів. - - - Чорна корова, золоте теля.
ВІРШІ ПРО ГОДИННИК КОРОЛІВСТВО ХВИЛИНОК Раз – секунда пролетіла Озирнутися невстигла Шістдесят секунд промчали- І хвилинкою опинилися. Ну а шістдесят хвилин Цілу годину з собою ведуть Година за годиною двадцять разів І чотири про запас Добу повні проходять День і ніч з собою забирають. (М. ПОГАРСЬКИЙ)
Старший братик Понеділок- роботяга, не нероба. Він відкриває тиждень усіх працювати зазиває. Вівторок слід за братом у нього багато ідей. А потім Середа-сестриця, не личить їй лінуватися. Брат Четвер і так, і сяк. Він замріяний дивак. П'ятниця-сестра зуміла швидше закінчити справу. Передостанній брат Субота не виходить на роботу. В гості ходить в Неділю, дуже любить гостину. ГПАА
Поява сонячного годинника пов’язана з тим далеким часом, коли людство зрозуміло зв’язок між довжиною й положенням сонячної тіні від тих чи інших предметів та положенням сонця на небі. Механізм його роботи був дуже простим: зміна довжини тіні гномона – центральної осі або колони такого годинника – вказувала на зміну часу доби. Сонячні годинники були простими і надійними покажчиками часу, але мали деякі недоліки: їх робота залежала від погоди і була обмежена часом між сходом і заходом сонця.
Пізніше древні греки винайшли водяний годинник. Він складався з двох посудин, розташованих на різній висоті. У вищу посудину наливали воду, яка через отвір знизу переливалася в нижчу посудину. Але таким чином можна було визначити лише проміжок часу, який минув, а не дізнатися, котра година. І води в посудину щоразу могли налити різну кількість.