Презентація «Одиниці вимірювання часу. Годинник. Визначення часу за годинником»

Про матеріал
Презентація проекту «Одиниці вимірювання часу. Годинник. Визначення часу за годинником» містить основні етапи пректу та має на меті зацікавити дітей до вивчення даної теми за допомогою організації групової пошукової роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОЕКТ НА ТЕМУ: «Одиниці вимірювання часу. Годинник. Визначення часу за годинником» для учнів 1 класу Підготувала вчитель початкових класів Високопічської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Даниленко Наталія Вікторівна

Номер слайду 2

Мета: розвивати математичне мислення, самостійність, увагу, спостережливість. Виховувати пізнавальний інтерес до історії виникнення перших годинників та бережливе ставлення до часу.

Номер слайду 3

Актуальність. Діти прийшли до 1 класу. Вони всі різні. Більшість з них відвідували дитячий садок. Є діти, які виховувалися вдома. Як зацікавити дітей, щоб вони найповніше змогли задовольнити свої пізнавальні потреби, як створити такі умови, за яких розкриються їхні здібності і діти зможуть відчути свою успішність і задоволення від навчання. Тому, використання методу проектів, на уроках математики в початковій школі, сприяє формуванню у школярів вміння висувати гіпотези, вибирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використовувати можливості інтернету. Учні вчаться проводити спостереження, брати інтерв’ю, проводити опитування, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію, робити висновки. Впровадження методу проектів дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.

Номер слайду 4

МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: Проект реалізовується за допомогою: використання загадок та віршів; ілюстративне зображення видів годинників; історію появи годинників.

Номер слайду 5

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: 07.12.1218-26.12.2018 – термін початку і закінчення проекту Організаційний етап (поділ дітей на групи та розподіл обов'язків); Реалізаційний проект (робота творчих груп над своїми завданнями); Оцінювальний (розробка критеріїв оцінювання та здійснення оцінки та самооцінки проекту); Інформаційний (проведення уроку-проекту.)

Номер слайду 6

ЧАСОВІ ІНТЕРВАЛИ КОЖНОГО ЕТАПУ: 07.12.2018-09.12.2018 – організаційний етап (поділ дітей на групи та розподіл обов'язків); 13.12.2018-20.12.2018 – реалізаційний проект (робота творчих груп над своїми завданнями); 21.12.2018-24.12.2018- оцінювальний (розробка критеріїв оцінювання та здійснення оцінки та самооцінки проекту); 26.12.2018- інформаційний (проведення уроку-проекту.)

Номер слайду 7

ОБОВ ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ І група «Шукачі» у художній літературі: Анна Г. Алла Ш. Богдан Д. Михайло Г.

Номер слайду 8

У книжці шість листків простих, сьомий золотий. - - - Сім братів віком рівні, іменами різні. - - - Дванадцять братів один за одним ходять, один одного не обходять. - - - Стоїть дерево. На дереві дванадцять сучків, на сучку чотири корзинки, а в кожній корзинці по сім яєць, і кожному назва є. - - - Виходило дванадцять молодців, випускало п'ятдесят два соколи та триста шістдесят п'ять лебедів. - - - Чорна корова всіх людей поборола, А білий віл всіх людей підвів. - - - Чорна корова, золоте теля.

Номер слайду 9

ГРИЦЬКО БОЙКО ЧОМУ ЗУПИНИВСЯ ГОДИННИК — Щось годинник, — каже тато, — раптом зупинився. Треба в чистку віддавати, мабуть, запилився... — Звідки взятись тому пилу? — Мовила галинка. — Я ж годинник з милом мила, там нема й пилинки!

Номер слайду 10

ВІРШІ ПРО ГОДИННИК КОРОЛІВСТВО ХВИЛИНОК Раз – секунда пролетіла Озирнутися невстигла Шістдесят секунд промчали- І хвилинкою опинилися. Ну а шістдесят хвилин Цілу годину з собою ведуть Година за годиною двадцять разів І чотири про запас Добу повні проходять День і ніч з собою забирають. (М. ПОГАРСЬКИЙ)

Номер слайду 11

Старший братик Понеділок- роботяга, не нероба. Він відкриває тиждень усіх працювати зазиває. Вівторок слід за братом у нього багато ідей. А потім Середа-сестриця, не личить їй лінуватися. Брат Четвер і так, і сяк. Він замріяний дивак. П'ятниця-сестра зуміла швидше закінчити справу. Передостанній брат Субота не виходить на роботу. В гості ходить в Неділю, дуже любить гостину. ГПАА

Номер слайду 12

ІІ група «Розумники»: Захар Д. Ангеліна П. Захар П. ЗАГАДКИ Справно йде, хоч ніг немає, Цоки-цок, усім співає. І секунди, і хвилини Нам рахує він щоднини. - - Ніг нема, а ходжу, Рота нема, а скажу, Коли обідати, коли спати, Коли роботу починати

Номер слайду 13

ЩО ІДЕ НЕ РУХАЮЧИСЬ З МІСЦЯ? ЧАС

Номер слайду 14

Група ІІІ «Дослідники»: Тетяна Д. Микита С. Арсеній П.

Номер слайду 15

Поява сонячного годинника пов’язана з тим далеким часом, коли людство зрозуміло зв’язок між довжиною й положенням сонячної тіні від тих чи інших предметів та положенням сонця на небі. Механізм його роботи був дуже простим: зміна довжини тіні гномона – центральної осі або колони такого годинника – вказувала на зміну часу доби. Сонячні годинники були простими і надійними покажчиками часу, але мали деякі недоліки: їх робота залежала від погоди і була обмежена часом між сходом і заходом сонця.

Номер слайду 16

Пісочний годинник – герметична посудина, звужена посередині. Через цей вузький отвір пісок пересипається з однієї частини годинника в іншу, і навпаки. Цей процес щоразу триває однаковий проміжок часу, бо кількість піску не змінюється.

Номер слайду 17

Пізніше древні греки винайшли водяний годинник. Він складався з двох посудин, розташованих на різній висоті. У вищу посудину наливали воду, яка через отвір знизу переливалася в нижчу посудину. Але таким чином можна було визначити лише проміжок часу, який минув, а не дізнатися, котра година. І води в посудину щоразу могли налити різну кількість.

Номер слайду 18

МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОННІ ГОДИННИКИ

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

ОЦІНКА І САМООЦІНКА ПРОЕКТУ Прізвище та ім'я учня Михайло Г. Анна Г. Богдан Д. Тетяна Д. Захар Д. Ангеліна П. Арсеній П. Захар П. Микита С. Алла Ш.

Номер слайду 28

БЮДЖЕТ І РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЕКТУ Бюджет і ресурсне забезпечення проекту № Ресурсне забезпечення Ціна Кількість Сума 1 Листки ватману 4 8 32 2 Фарби гуашеві 1 2 80 3 Фарби акварельні 1 3 45 4 Пензлики 4 5 20 5 Маркери 4 2 8 6 Клей ПВА 7 2 14 Всього: 199

ppt
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Додано
19 липня
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку