За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
математика
За підручником «Математика» Н. Листопад
Урок № 28
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання
Мета. Повторити та закріпити з учнями вивчений матеріал
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання.
Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; розмальовки; таблиці «Склад числа7», «Цифра 7», «Склади вираз», мікрофон, макет годинника.
1. Організація класу.
Я вас вітаю, любі малята,
І про пропоную сьогодні не просто навчатись.
Сядьте зручненько і ми зараз з вами
У казку цікаву будемо мандрувати.
2. Перегляд казки «Білосніжка і сім гномів»
https://www.youtube.com/watch?v=9JPISDtpC_o
2. Робота із заздалегідь підготовленими розмальовками до казки (одяг гномиків розмальований кольорами веселки)
1.Пронумеруємо гномів (біля кожного запишемо цифри 1 – 7)
- Скільки ми цифр використали?
- Прочитайте номери гномів у прямому і зворотному порядку.
- Яке із названих чисел найбільше?
2. Повторення вивченого про число 7
- Що ви знаєте про число 7 (Діти називають попереднє, наступне число, сусідів, як воно утворилося, з чого складається, якою цифрою позначається на письмі)
3. Повторення написання цифри 7 (повторюємо з яких елементів складається та правила написання)
- Напишіть два рядки цифри 7
3. Виконання зарядки для очей та для пальців
4. Продовження роботи з розмальовками
5.Відгадування загадки
Тільки дощик прошумів
Над лужком, над лісом -
Хтось у небі рушничок
Вишитий повісив (веселка)
6. Виконання завдань від веселки.
1) Червоний колір веселки пропонує:
- Зобразіть на дошці пряму, ламану і криву лінії.
(звертаємо увагу, що ламані і криві лінії бувають замкнені і незамкнені)
2) Оранжевий колір дає таке завлання:
Підручник с. 31, № 1.
- Порахуйте і скажіть, яких предметів зображено 7
3) Жовтий колір також не забарився із завданням:
- Назвіть відомі вам геометричні фігури і покажіть їх на плакаті.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
4) Зелений колір також має для вас завдання:
Скласти приклади за малюнками та записати їх у зошити з коментуванням.
5) Голубий колір теж має що сказати:
(Робота у парах).
- Назвіть дні тижня. Один учень називає, другий їх рахує. Визначте, скільки днів у тижні.
6) Синій дає завдання таке:
Підручник с. 33, № 7
Порівняй вирази, запиши на дошці та у зошитах
7. Підсумок уроку
7) Фіолетовий хоче допомогти вам підвести підсумок уроку, адже у веселці він замикаючий:
Вправа «Мікрофон»