Урок . «Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання»

Про матеріал
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я 1 клас НУШ математика За підручником «Математика» Н. Листопад Урок № 28 Тема. «Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання» Мета. Повторити та закріпити з учнями вивчений матеріал Очікувані результати: Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх. Розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання.
Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № 28

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання

Мета. Повторити  та закріпити з учнями вивчений матеріал

Очікувані результати:

Відтворює:  послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; розмальовки; таблиці «Склад числа7», «Цифра 7», «Склади вираз», мікрофон, макет годинника.

1. Організація класу.

Я вас вітаю, любі малята,

І про пропоную сьогодні  не просто навчатись.

Сядьте зручненько і ми зараз з вами

У казку цікаву будемо мандрувати.

2. Перегляд казки «Білосніжка і сім гномів»

https://www.youtube.com/watch?v=9JPISDtpC_o

C:\Users\User\Documents\maxresdefault.jpg

2. Робота із заздалегідь підготовленими розмальовками до казки (одяг гномиків розмальований кольорами веселки)

C:\Users\User\Documents\1fdc0ee9d95c71d73df82ac8f0721459.jpg

1.Пронумеруємо гномів (біля кожного запишемо цифри 1 – 7)

-  Скільки ми цифр використали?

- Прочитайте номери гномів у прямому і зворотному порядку.

- Яке із названих чисел найбільше?

2. Повторення вивченого про число 7

- Що ви знаєте про число 7 (Діти називають попереднє, наступне число, сусідів, як воно утворилося, з чого складається, якою цифрою позначається на письмі)

3. Повторення написання цифри 7 (повторюємо з яких елементів складається та правила написання)

- Напишіть два рядки цифри 7

3. Виконання зарядки для очей та для пальців

4. Продовження роботи з розмальовками

  • Під яким номером гном у червоному одязі? Зеленому?...
  • Який одяг у гнома № 7, 5 …
  • Гноми у якому одязі у першому ряду? Зображений останнім?

5.Відгадування загадки

Тільки дощик прошумів

Над лужком, над лісом -

Хтось у небі рушничок

Вишитий повісив       (веселка)

D:\раб стол\МАМА\нова 2018\конспекти НУШ\ОТМ. Домалюй\веселка\57274453_161223584883366_4523536251378204672_n.jpg

  • Як по іншому називають веселку (райдуга, дуга, коромисло)
  • Скільки кольорів має райдуга?
  • Назвіть ці кольори.
  • Що ви помітили спільного у райдуги і розмальованих нами гномів? (7 гномів і 7 кольорів, гномів ми розмалювали у кольори райдуги)

6. Виконання завдань від веселки.

1) Червоний колір веселки пропонує:

-  Зобразіть на дошці пряму, ламану і криву лінії.

(звертаємо увагу, що ламані і криві лінії бувають замкнені і незамкнені)

2) Оранжевий  колір дає таке завлання:

Підручник с. 31, № 1.

- Порахуйте і скажіть, яких предметів зображено 7

3) Жовтий колір також не забарився із завданням:

- Назвіть відомі вам геометричні фігури і покажіть їх на плакаті.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

4) Зелений колір також має для вас завдання:

Скласти приклади за малюнками та записати їх у зошити з коментуванням.

C:\Users\User\Documents\003b64-611b.jpg

5) Голубий колір теж має що сказати:

(Робота у парах).

- Назвіть дні тижня. Один учень називає, другий їх рахує. Визначте, скільки днів у тижні.

6) Синій дає завдання таке:

Підручник с. 33, № 7

Порівняй вирази, запиши на дошці та у зошитах

7. Підсумок уроку

7) Фіолетовий хоче допомогти вам підвести підсумок уроку, адже у веселці він замикаючий:

Вправа «Мікрофон»

  • Що на уроці найбільше сподобалось?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 липня 2019
Переглядів
2211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку