Презентація "Огляд новинок психолого-педагогічної літератури."

Про матеріал
Огляд новинок психолого-педагогічної літератури. Бібліомікс. Запрошую вас до перегляду новинок психолого-педагогічної літератури. Палітра посібників надасть вам можливість реалізувати нові проєкти, задуми, сформувати цілі, як сенс педагогічної діяльності. Мій бібліомікс буде цікавий кожному хто цікавиться новинками в галузі педагогічної науки та практики і не мислить свого розвитку професійного зростання без постійної самоосвіти. В бібліотеці сучасного вчителя мають бути підручники сучасних педагогів, які діляться досвідом сучасних напрацювань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Огляд новинок психолого-педагогічної літературибібліомікс Підготувала бібліотекар Пшеничка-Дрох О. О. 2021 У бібліотеку сучасного вчителя. ДПТНЗ ПГЛДля виступу на засіданні методичної ради березень 2021

Номер слайду 2

Запрошую вас до перегляду новинок психолого-педагогічної літератури. Палітра посібників надасть вам можливість реалізувати нові проєкти, задуми, сформувати цілі, як сенс педагогічної діяльності. Мій бібліомікс буде цікавий кожному хто цікавиться новинками в галузі педагогічної науки та практики і не мислить свого розвитку професійного зростання без постійної самоосвіти. В бібліотеці сучасного вчителя мають бути підручники сучасних педагогів, які діляться досвідом сучасних напрацювань. Не важливо, як повільно ти просуваєшся, головне, що ти не зупиняєшся. Конфуцій

Номер слайду 3

Рекомендовано НМЦ ПТО Дніпро

Номер слайду 4

Калошин В. Ф. Гоменюк Д. В., Дімітрієва Т. Д. Корисний порадник педагога. – К.: ННЦ ПТО НАПН України, 2020. – 145 c. Режим доступу:https://drive.google.com/file/d/1 LPx. R8 ULADRt2 Wto. R6ng7owmw_HIC1pv. I/view?usp=sharing В цьому посібнику наведені практичні поради, які можна використати в різноманітній щоденній діяльності педагога. При розробці збірника автори орієнтувалися на сучасні інноваційні інструменти: педагогіку успіху, педагогіку співробітництва, педагогіку творчості, позитивне мислення. Матеріали посібника будуть корисними для широкого загалу освітян, які виконують складне та відповідальне завдання – навчання та виховання активної, творчої та оптимістичної молоді. Посібник підготували: кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, Заслужений працівник освіти України Калошин В. Ф., кандидат педагогічних наук, Заслужений працівник освіти України Гоменюк Д. В., Дімітрієва Т. Д. Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості Д. Менделєєв

Номер слайду 5

Козлова А., Псатій А., Ахунова Л. HR в освіті.-Київ : Шкільний світ, 2020.- 112 с. У книжці описано, як можна змінити структуру роботи з персоналом задля того, щоб мати постійний і гармонійний педагогічний колектив. Усе починається з історії поняття «управління людськими ресурсами»: чому й коли виникли трудові відносини, яка різниця між кадровиком і HR- ом, які є психологічні аспекти управління та чому так складно знайти кандидата. Наступний шабель — це практика, яку може реалізувати кожний освітній заклад: з чого почати та як шукати людей, як провести співбесіду, як адаптувати співробітника й чимало цікавих методичних рекомендацій. Режим замовлення: https://www.megakniga.com.ua/catalog/knigi/vishcha-shkola/menedzhment/kozlova-hr-v-osviti-kniga-kupit-tsena-kupiti-tsina-shkilniy-svit.html

Номер слайду 6

Харченко Н. Лайфгаки для мотивації учнів та вчителів, або Як сформувати позитивну мотивацію до навчання. Київ : Шкільний світ, 2020. 96 с. Психологи стверджують, що в процесі навчання мотивація дитини відіграє більшу роль, ніж її інтелект у 2—3 рази. У книзі пропонують прості та дієві прийоми й методи роботи для формування позитивної мотивації до навчання.

Номер слайду 7

Пелагейченко М. Л. Урок твоєї мрії: плануємо, мотивуємо, проводимо. Харків : Вид. група «Основа», 2020. 112 с. Ця книга додасть до вашого досвіду нових цікавих ідей та сприятиме власним дидактичним знахідкам. Автор переконаний, що кожен учитель може отримувати задоволення від пошуку і впровадження нових дидактичних прийомів. Мета цього методичного посібника: побудити читача думати, аналізувати, сперечатися, розмірковувати, висловлювати свою думку, самовдосконалюватися й творчо розв’язувати методично дидактичні проблеми.

Номер слайду 8

STEM-освіта передбачає комплексне поєднання науки, техніки, інженерії та математики, а основною її перевагою є практичне застосування набутих знань. У збірнику розкривається важливе значення закладів освіти в розвитку SТЕМ-освіти та робототехніки як її напряму. Видання рекомендоване для керівників гуртків, методистів закладів освіти та педагогів закладів загальної середньої освіти, — усіх тих, хто впроваджує STEM-освіту за допомогою вивчення робототехніки. Пустільник С., Мульганов К. Робототехніка. STEM-освіта Київ : Шкільний світ, 2020.104 с.

Номер слайду 9

Корисні безкоштовні ресурси для проведення STEAM - уроків. Ресурси для STEAM - уроківhttps://drive.google.com/file/d/1s2 ETf9oc. LCqw. SGRm. Z69 Bq. WZd. JJi_9 P4 W/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1o. SMg7-q. Y6b. W_4 GADEcpw-6 IRS6 Ibx. EOg/view?usp=sharing

Номер слайду 10

Проeктна діяльність у системі професійної (професійно-технічної) освіти: практичний посібник [електронне видання]. В. О. Радкевич, О. В. Бородієнко, Л. П. Пуховська, О. А. Самойленко, О. П. Радкевич, Н. В. Базелюк. – Житомир: «Полісся», 2020. – 236 с.https://doi.org10.32835/978-966-655-962-6/2020 У практичному посібнику представлено результати наукового аналізу сучасного стану та перспектив розвитку проектної діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти України; представлено український та зарубіжний досвід організації проєктної діяльності у закладах професійної освіти; схаракте- ризовано організаційно-ресурсне забезпечення проєктної діяльності закладів; представлено практичні інструменти здійснення ефективної проєктної діяльності на рівні закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Для розробників державної політики у сфері професійної (професійно-тех- нічної) освіти, керівників та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, працівників науково-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти МОН України й підрозділів Державної служби зайнятості України, викладачів і студентів закладів вищої освіти, науковців, аспірантів, докторантів. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.uahttps://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/320-products-0119u001086

Номер слайду 11

Розроблення та використання мережевих навчально-методичних комплексів для підготовки кваліфікованих робітників: навчально-методичний посібник/ Гуржій А. М., Пригодій М. А., Липська Л. В., Кононенко А. Г., Зуєва А. Б., Криворот Т. Г., Гуменний О. Д., Гуменна Л. С. [електронне видання]. Житомир: «Полісся», 2020. 238 сhttps://doi.org10.32835/978-966-655-963-3/2020 У посібнику проаналізовано особливості розроблення та використання мережевих навчально-методичних комплексів, наведено творчі завдання та контрольні питання для обговорення і самоперевірки. Для викладачів, майстрів виробничого навчання професійних (професійно-технічних) закладів освіти, наукових працівників, аспірантів, студентів, всіх, хто цікавиться проблемами розроблення та використання мережевих навчально-методичних комплексів. Режим доступу:https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/309-products-0118u003223/996-rozroblennia-ta-vykorystannia-merezhevykh-navchalno-metodychnykh-kompleksiv-dlia-pidhotovky-kvalifikovanykh-robitnykiv-navchalno-metodychnyi-posibnyk

Номер слайду 12

Методичні основи професійного навчання кваліфікованих робітників: методичний посібник / [В. А. Кручек, О. Б. Кошук, С. Г. Кравець, Л. А. Майборода, Т. В. Пятничук , І. І. Голуб, Н. Ю. Самойленко, Г. В. Однорог]. Житомир: «Полісся», 2020. 325 с.https://doi.org10.32835/978-966-655-965-7/2020 У методичному посібнику висвітлено основні аспекти професійного навчання кваліфікованих робітників: обґрунтовано цілі, запропоновано критерії відбору й структурування змісту, представлено опис форм, методів і прийомів навчання. У структурі посібника містяться розділи, присвячені інноваційним педагогічним технологіям, що можуть бути успішно реалізовані у процесі підготовки кваліфікованих робітників, методам контролю навчальних досягнень учнів ЗП(ПТ)О, застосуванню елементів дистанційного навчання. Подано загальну інформацію щодо навчально-методичного забезпечення планування професійного навчання кваліфікованих робітників. Адресовано керівникам і педагогам професійної освіти, аспірантам і докторантам, методистам науково (навчально)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти. Режим доступу: https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/322-ndr-metodychni-osnovy-rozvytku-profesiinoi-kompetentnosti-maistriv-vyrobnychoho-navchannia-zakladiv-profesiinoi-profesiino-tekhnichnoi-osvity-2019-2021-rr

Номер слайду 13

Професійна підготовка молодших спеціалістів за компетентнісним підходом: бібліографічний покажчик / Упорядники: Т. М. Пащенко, Н. М. Ваніна, Н. В. Колісник, С. Г. Кравець, Ю. І. Кравець, Т. В. Пятничук. Житомир: «Полісся», 2020. -58 с.https://doi.org10.32835/978-966-655-960-2/2020 У бібліографічному покажчику систематизовано публікації вітчизняних та зарубіжних науковців і дослідників, присвячені питанням застосування компетентнісного підходу у професійній підготовці молодших спеціалістів. Довідкове видання покликане сприяти вдосконаленню методичної, викладацької і виховної діяльності у закладах фахової передвищої освіти. Покажчик адресований студентам, науковцям, керівникам, методистам, педагогічним працівникам закладів професійної та фахової передвищої освіти. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.uahttps://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr/303-products-0117u002628/983-profesiina-pidhotovka-molodshykh-spetsialistiv-za-kompetentnisnym-pidkhodom-bibliohrafichnyi-pokazhchyk

Номер слайду 14

«Школа майбутнього» знадобиться вчителям та батькам і підкаже їм, як розпізнати справжнє покликання своїх дітей. Вона буде корисна чиновникам-освітянам і політикам, які матимуть добру нагоду переосмислити істинну природу й мету освіти. Для широкого кола читачів. У «Школі майбутнього» відомий експерт з питань освіти сер Кен Робінсон – чий виступ на TED має понад п’ятдесят мільйонів переглядів – пропонує практичні рішення критичної проблеми, що постала перед сучасним світом: як змінити недосконалу освітню систему. Робінсон закликає покласти край застарілій системі освіти й пропонує концепцію, яка спирається на індивідуальний підхід до учнів, сучасні технологічні досягнення й професійні ресурси, щоб зацікавити дітей у навчанні, підтримати їхню любов до пізнання й підготувати їх до викликів XXI століття. У цій книжці Ви знайдете безліч цікавих історій, спостережень, прикладів із практики, революційних досліджень та рекомендацій від фахівців зі всього світу, які змінюють освіту вже сьогодні.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
18 лютого
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку