Презентація: "Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом."

Про матеріал
Дана презентація складена, як допоміжний матеріал, для проведення лабораторного досліду в 10 класі "Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Лабораторний дослід

Номер слайду 2

Інструкція з безпеки під час проведення лабораторного досліду №2 . «Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом». Перед початком роботи:1. Звільніть робоче місце від предметів, які непотрібні для проведення досліду.2. Чітко визначте порядок і правила безпечного виконання досліду. Перевірте наявність і надійність посуду, приладів та реактивів, необхідних для виконання досліду.4. Починайте виконувати завдання тільки з дозволу вчителя. Під час виконання досліду: Проводьте лише ті досліди, які зазначені в роботі або узгоджені з вчителем. Не пробуйте речовини на смак. Використовуйте лише чисті реактиви, чистий посуд і перевірені прилади. Користуйтесь тільки тим посудом та реактивами, які видані вчителем. Не беріть посуд і реактиви з інших столів.

Номер слайду 3

Інструкція з безпеки під час проведення лабораторного досліду №2 . «Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом». Під час виконання досліду:8. Не використовуйте речовини з склянок, на яких немає етикеток.9. Не залишайте відкритими склянки з хімічними реактивами.10 Насипайте або наливайте речовини на столі (сухі над аркушем паперу, рідкі над лотком чи іншою посудиною).11. Не проливайте і не просипайте речовини. Якщо все ж таки це трапилося, помістіть забруднений реактив у спеціальну посудину.13. Обережно працюйте з лугом. При попадання на шкіру змийте великою кількістю проточної води і за необхідності нейтралізуйте слабким розчином оцтової кислоти.14. Обережно нагрівайте пробірку. Спочатку прогрійте всю пробірку, а потім ту її частину, де знаходиться досліджувана речовина.15 Не змішуйте самостійно невідомі вам речовини.16 Про всі несподівані ситуації терміново повідомте вчителя. Після закінчення роботи: Приберіть робоче місце: зберіть у лоток посуд, поставте пробірки у штатив, протріть стіл. Вимийте руки з милом.

Номер слайду 4

Мета: навчитися виявляти глюкозу у розчині за допомогою якісної реакціїОбладнання та реактиви: розчини: натрій гідроксиду, купрум (ІІ) сульфату, глюкози, штатив з пробірками, спиртівка.

Номер слайду 5

Дослід 1 У пробірку відміряйте 2-3 мл розчину натрій гідроксиду додайте 2-3 краплини розчину купрум (ІІ) сульфату . Що спостерігається?2 Na. OH +Cu. SO4 Cu(OH)2 + Na2 SO4

Номер слайду 6

До добутого осаду долийте такий самий об’єм розчину глюкози й суміш збовтайте. Як змінилося забарвлення розчину? Які органічні сполуки дають таку ж реакцію?Про наявність яких функціональних груп це свідчить?Напишіть рівняння реакції.

Номер слайду 7

Дослід 2 Нагрійте вміст пробірки. Які зміни спостерігаються? Про наявність якої функціональної групи в молекулі глюкози свідчить цей дослід?Який клас органічних сполук дає таку ж реакцію?Напишіть рівняння реакції. Зробіть висновок до роботи

Номер слайду 8

Домашнє завдання1. Прочитайте параграф 19, дайте усно відповіді на запитання: Які речовини належать до класу вуглеводів?Яку класифікацію вуглеводів ви знаєте?Дайте визначення й наведіть приклади моносахаридів, олігосахаридів та полісахаридів. Розкажіть про поширення вуглеводів у природі та їх вміст у харчових продуктах. Які вуглеводи — моносахариди, олігосахариди чи полісахариди — вступають у реакцію гідролізу?

Номер слайду 9

pptx
Додано
28 лютого
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку