Презентація навчально-пізнавльної гри"Олімпійська висота" підготовлена мною з метою виховання учнівської молоді на гуманістичних цінностях олімпійського руху, формування в них навичок і культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою та спортом, пропаганди здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвитку олімпійського руху
Мета і завдання Метою проведення навчально-пізнавальної гри «Олімпійська висота» є: сприяння всебічному розвитку особистості; формування у школярів ціннісних орієнтирів, що базуються на гуманістичних ідеалах олімпізму, культури здорового способу життя, позитивних моральних і духовних якостей.
3. Зустрічна естафета з передачею волейбольного м’яча або баскетбольного м’яча Передача волейбольного м’яча (для 3–4 класів повітряної кульки) двома руками зверху на такій відстані: 2 м (3–4 та 5–6 кл.); 3 м (7–8 кл.); 4 м (9–11 кл.) Передача баскетбольного м’яча двома руками від грудей (для 3–4 кл. з відстані 3 м ударом об підлогу; 5–6 та 7–8 кл. з відстані 3 м; 9–11 кл. з відстані 4 м).
Визначення переможців Переможців визначають у загальному заліку за найменшою сумою місць, що набрала команда у всіх етапах. Оцінна шкала етапів: 1. Естафета «Зигзаг». Результат визначають часом, за який команда долає етап. 2. Вікторина «Знавець олімпійського спорту». За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали. Результат визначають сумою балів, що набрала команда. 3. Зустрічна естафета з передачею волейбольного м’яча. Результат визначають кількістю передач, які команда виконала за 2 хв. 4. Скульптурна композиція. Результат визначається сумою балів, що набрала команда. Найвища оцінка – кількість балів, яка відповідає кількості команд у змаганнях. 5. Стрибкова естафета «Жабенятко». Результат визначають у метрах та сантиметрах, що подолали всі учасники команди. 6. Колективний малюнок. Результат визначають сумою балів, що набрала команда. Найвища оцінка – кількість балів, яка відповідає кількості команд у змаганнях
Нагородження переможців Переможці та призери у загальному заліку нагороджуються. Відкриття гри необхідно проводити в урочистій обстановці з використанням олімпійських ритуалів, а саме: урочистого параду, підняття олімпійського прапора, запалення олімпійського вогню, принесення урочистої присяги учасниками та суддями. Важливим виховним моментом повинна стати підготовка спортивної форми, емблем команд та всього заходу, талісману тощо. Закриття заходу теж має бути урочистим, із відповідними ритуалами опускання прапора та гасіння вогню. Відмітною рисою цієї гри-змагання є те, що визначається загальний результат усієї команди, а не кращих її представників. Змагальна інтрига при такому підході зберігається до кінця змагань. І тому такий спосіб організації змагань має ігровий пригодницький характер, цікавий для дітей. Кожний учасник команди повинен брати участь у всіх етапах і робити свій посильний внесок у загальний результат. Внесок кожної дитини у результат усієї команди ще більше посилює концепцію цінності участі кожного учасника. Участь кожної дитини в кожному етапі сприяє її гармонійному розвитку, формуванню моральних якостей та етичних принципів особистості. Крім того, пропонована організація змагальної діяльності посилює значущість принципу Fair Play. До суддівства змагань доцільно залучити учнів, які за станом здоров’я належать до спеціальної медичної групи.