Презентація опису досвіду." Створення ситуації успіху як засіб розкриття процесу пізнання"

Про матеріал
Опис з досвіду роботи вчителя початкових класів Шестакової Вікторії Володимирівни " Створення ситуації успіху як засіб розкриття процесу пізнання". Методи та принципи реалізації проєкту. Педагогічна технологія "Ситуація успіху".Успіх та його види.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель початковихкласів. Шестакова Вікторія Володимирівна. Загальний стаж роботи 24 роки. Педагогічний стаж роботи вчителем початкових класів 22 років

Номер слайду 2

№1. Участь у конференції та районному семінарі. Засідання шкільного методичного об’єднання . Відкритий урок з природознавства «Форми земної поверхні України( рівнини,горби, гори, яри)Засідання районного методичного об’єднання « Новий державний стандарт»Курси підвищеннякваліфікації при. КВНЗ «ХАНО» за напрямком: «Вчителі початкових класів».2. Виступ на педагогічній раді« Розвиток усного і писемного мовлення в учнів молодшої ланки»Виступ на загальношкільних батьківських зборах за темою «Способи стимулювання інтересу до навчання»Участь шкільному семінарі. Відкритий урок з літературного читання « Просимо казку в гості до себе»Тематичний спецкурс « Особливості педагогічної діяльності в умовах сільської малокомплектної школи»3. Участь у Всеукраїнських конкурсах« Кенгуру», « Колосок»Участь у Всеукраїнських конкурсах конкурсах«Кенгуру»,«Колосок»,«Соняшник»Засідання шкільного методичного об’єднання « Впровадження інноваційних технологій у початковій школі»Участь у конкурсі педагогічної майстерності:«Формування здорового способужиття учнів почат-кової школи»4. Участь у конкурсіпедагогічноїмайстерності:« Впровадження інноваційних форм навчання у початковій школі»Участь у Міжнародному конкурсі знавців української мовиім. П. Яцика. Участь у конкурсі педагогічної майстерності: « Виховні заходи в початковій школі»Навчання на курсах підвищення кваліфікації «Особливості методики викладання інформатики в початкових класах»Участь у Всеукраїнських конкурсах «Кенгуру», « Колосок»,«Геліантус»,« Соняшник»,Моніторинг діяльності вчителя

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

«Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.» В. О. Сухомлинський.

Номер слайду 10

створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини з метою надання можливості кожному учню відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей.

Номер слайду 11

допомогти особистості дитини зрости в успіху; створити умови для розвитку почуття віри в свої сили; розвивати вміння долати труднощі; формувати активну життєву позицію.

Номер слайду 12

Для реалізації проекту кожному вчителю необхідно ретельно обмірковувати структуру уроку, підбирати відповідні форми і методи роботи з учнями для створення ситуації успіху та мотивації діяльності школярів для подолання труднощів

Номер слайду 13

- ігрова діяльність; - проблемні ситуації; - рефлексія Принципи реалізації проекту: - диференціація; - співробітництво та педагогічна корекція; - гуманізація навчання ; - єдність родини і школи.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

“Якщо успіху досягти важко, треба докласти більше зусиль”. “Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень. Уміння Старання Пізнання Інтерес Хвала

Номер слайду 17

творча співпраця вчителя батьками учнями У С П І Храдість учня радість батьків

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Почуття успіху виникає тільки там, денаприкінці уроку вчитель може подумати: “Япишаюся ними і собою, бо це я їх навчила”. Мета в учителя має бути пов’язана не тільки з уроками, а й зі встановленням такорекцією особистісних стосунків – як його з учнями, так і між учнями.

Номер слайду 25

pptx
Додано
19 грудня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку