Діагностувальна робота за темою «Слово.Частини мови»
для учнів 3 класу за модифікованою програмою
________________________________
(Прізвище та ім’я учня/учениці)
Квітка сонця
1.Встав пропущені букви
На високому стеблі велик__ квітка. Вона схожа на жовт___ сонце. Називають квітку соняшником.
На блакитн____ небі з’явилася ранкова зірниця. Затремтіли пелюстки. Велик___ соняшник чекає сходу тепл___ сонця. Він повертає до нього свою голівку. Пливе яскрав__ сонечко по висок___ небу. Соняшник підставляє жовт__ пелюстки його золотавому промінню.
В. Сухомлинський
2. Визнач: ІМЕННИКИ ПРИКМЕТНИКИ ДІЄСЛОВА
А) соняшник, сонце Б) пливе, підставляє В) ранкове, золотий
3.Обери пару слів, що є антонімами.
А) тепле - золотаве Б) веселий – радісний
В) гарячий – холодний
4.Обери варіант, в якому словосполучення вжито у прямому значенні.
А) золоті пелюстки; Б) золоте проміння; В) золота прикраса.
5.З’єднай парами слова, близькі за значенням.
сім’я мчати
бігти м’яка
будинок родина
.
6. Встанови відповідність та з’єднай:
Що робить? |
бігав |
Минулий час |
Що робив? |
бігає |
Майбутній час |
Що буде робити? |
побіжить |
Теперішній час |