Про матеріал
Тема: Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.
Мета: розширити, поглибити знання учнів про будову органів дихання тварин, установити їх зв’язок з функціями, показати значення газообміну в легенях і тканинах, звернути увагу на значення дихання для підтримання життєдіяльності, показати, як відбувається ускладнення дихальної системи у тваринному світі – від найпростіших до вищих тварин; розвивати вміння порівнювати, установлювати причинно-наслідкові зв’язки; формувати вміння працювати в групах; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи, розкрити значення дихання для організмів; виховувати екологічну культуру.
Очікувані результати: учні називають органи дихання тварин; описують способи дихання у тварин; пояснюють значення дихання для організму; розпізнають (на зображеннях, за, описом): системи органів; порівнюють органи і системи органів і прояви життєдіяльності у різних груп тварин; порівнюють дихальні системи різних груп тварин.
Обладнання: зошит, підручник, мультимедійна дошка.
Тип уроку: комбінований урок.