Презентація "Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування"

Про матеріал
Коротко про організацію діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування з використанням онлайн-тестів сайта "НаУрок".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичне об’єднання КЗО «КСШ «Надія» ДОР»Підготувала Олена ІВАНОВАОрганізація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Недоліки дистанційного навчання. Відчутність безпосереднього контакту між вчителем та учнем. Не завжди є можливість визначити чи сам учень виконував завдання, особливо при асинхронному навчанніНеобхідна внутрішня мотивація для навчання, та жорстка самодисципліна. Недостатній рівень практичних навичок щодо роботи з сучасними платформами ДНВідсутній розвиток комунікативних навичок, що активуються при особистому контакті

Номер слайду 4

Оцінювання результатів навчальної діяльності, отриманих знань, може здійснюватися у синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим оцінки дозволяє забезпечити більш об’єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів. Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання тесту (контрольної, самостійної роботи тощо). Асинхронний режим є більш гнучким у застосуванні, оскільки учні можуть виконувати завдання у зручний час, проте є менш об’єктивним.

Номер слайду 5

Фундаментальною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль знань, а забезпечення зворотного зв’язку вителя з учнями його закладу. Залучення та проведення опитувань: Kahoot. Plickers. Socrative. Quizlet. Mentimeter. Learning. Apps.Інструменти для опитування: My. Test. Test-W2. Classtime. Kahoot. Moodle. Microsoft Forms. Sun. Rav Test. Office. Pro. Google Forms.

Номер слайду 6

Тестування займає самостійне місце у загальній системі діагностування та моніторингу якості навчального процесу онлайн. Розглянуті онлайн-сервіси – достатній інструментарій для проведення ефективного тестування та обробки інформації. Доступ до таких ресурсів можливий як із комп’ютерної техніки, так і смартфонів та планшетів.Їх використання дає змогу полегшити роботу вчителя.Їх використання дає змогу удосконалити та урізноманітнити форми контролю знань.Їх використання дає змогу допомогти у впровадженні тестування в навчальний процес

Номер слайду 7

ОНЛАЙН _ ТЕСТИ• Український сервіс, створений для вчителів України. • Повністю безкоштовний функціонал. • Величезна бібліотека готових тестів. • Можливості для реалізації власних задумів. Залучають учнів до співпраці. Можливості для роботи під час уроку (у синхронному режимі)Надають миттєвий зворотний зв’язок. Онлайн-тести – інструмент для вивчення нової теми. Формат взаємодії:можливості для повторення та закріплення;домашня робота.

Номер слайду 8

presentation.pdf Коршикова Р. С. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІБаришнікова В. В. Авласенко-Канарович О. О. ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИГордієнко Л. П. МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ОЦІНКИ ЗНАНЬ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯБондаренко А. А. КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ВИМІРЮВАННЯ ЗНАНЬ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯОпарін А. В. ПРОБЛЕМИ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІЛітература:

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
5 листопада 2022
Переглядів
1948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку