Взаємодіятака сумісна праця кількох об'єктів або суб'єктів, при якій результат дії одного з них впливає на інші, що змінює їхню динамічну поведінку. Співпраця, співробітництвоспільна з ким-небудь діяльність, спільна праця для досягнення мети. Партнерстводобровільна співпраця двох або кількох фізичних чи юридичних осіб, фірм, корпорацій, регіональних, міжрегіональних, міждержавних організацій, що беруть участь у спільних справах, проектах, програмах
Педагогічна комунікація – система безпосередніх чи опосередкованихзв’язків, взаємодій педагогічних працівників, що реалізуються за допомогою вербальних і невербальних засобів, засобів комп’ютерної комунікації з метою взаємообміну інформацією, моделювання й управління процесом комунікації, регулювання педагогічних відносин. Знання законів педагогічної комунікаціїРезультативна співпраця, взаємодія, забезпечення партнерства
Форми успішних педагогічних комунікацій з педагогічними працівниками Он-лайн опитування, анкетування фахівцями Центру педагогічних працівників з метою отримання запитів, вивчення потреб педагогічних працівників Консультування он-лайн (відеоконференції, мейли, чати, форуми) Педагогічні діалоги між фахівцями в приміщенні Центру з педагогічними працівниками з метою консультування, надання підтримки, допомоги. Виїзди з метою консультування у заклад освіти
Питання для успішного планування комунікаціїBECDAЯкі цільові аудиторії?Що ми хочемо, щоб вони знали / зробили?Наше ключове повідомлення. Що саме ми маємо їм сказати або зробити?Канали комунікації — через які канали найефективніше діяти?Який результат ми плануємо отримати?Як маємо застосувати, використати цей результат?Які формати й інструменти будуть оптимальними?
Знаходити клієнтів. Наймати кращих співробітників. Залучати інвесторів. Вибудовування довірливих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога. Нетворкінг (англ. networking) — соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і питання
Активне залучення. Добровільна взаємодія. Взаємність і врахування інтересівІнтерактивність. Взаємозв'язок з високим рівнем довіри та інтересу, задіються різні канали сприйняття інформації – френдингова комунікація. Френдинг (англ. frending) – міжособистісна комунікація, заснована на врахуванні потреб кожного з учасників комунікації. Френдинг у маркетингу – вид дружньої маркетингової комунікації із застосуванням інтерактивних комунікаційних засобів, електронних засобів, що спрощують комунікацію
це таке повідомлення, що відповідає очікуванням конкретного споживача, клієнта. Персоналізація. Техніки ефективних комунікацій. Три стадії персоналізаціїЗбирання інформації про суб’єктів. Опрацювання інформації з використанням певних алгоритмів. Надання суб’єктам контенту, послуг, згідно з їхніми потребами. Забезпечення комфортності та зручності користування послугою. Залучення до ресурсу широкого кола користувачів. Постійне утримування уваги користувача на даному ресурсі. Розміщення націленої реклами для цільової аудиторії. Врахування права на приватність. Інтернет персоналізація
Техніки ефективних комунікацій. Візуальний сторітеллінгнабір технік, що допомагають донести повідомлення через привабливу і продуману візуальну форму. Продукт візуального сторітелінгу Візуальний наратив - будь-яка історія, розказана за допомогою візуальних засобів; використовується як джерело інформації (фотопроєкти або документальне кіно) і як розважальний продукт. Роль візуальних наративів. Особливу роль відіграють при зміні уваги. Адже тут все побудовано на емоціях. Наприклад, створення такого мультфільму, що захопить глядачів, зрежисерування вражень глядачів, проведення їх шляхом емоційного досвіду.
Техніки ефективних комунікацій. Перша двадцятка рейтингу. Топ-трійка заходів на місяць. Результати опитування в цифрах10 головних засад анкетування7 важливих запитань5 суб’єктів підвищення кваліфікації в регіоні Цифрилегко запам’ятовується, сприймається й поширюється інформація в цифрах
Техніки ефективних комунікацій. Фокусування на досягненнях і результатах. Результати представляти в одному місці Дібрати влучну назву:«Обіцяли – зробили»;«Планували – виконали»;«Розпочали – успішно завершили». При цьому регулярно оновлювати:- іконографіку;- інформацію;- розповсюджувати інформацію в соцмережах. Фокусуватися лише на досягнутих позитивних результатах. Важливо! Формувати позитивні емоції та враження усіх, хто знайомиться з інформацією, що ми поширюємо!
Суб’єкт підвищення кваліфікації може організовувати надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації за місцем провадження власної освітньої діяльності та/або за місцем роботи педагогічних та/або науково-педагогічних працівників, за іншим місцем (місцями) та/або дистанційно, якщо це передбачено договором та/або відповідною програмою. Дніпровська академія неперервної освіти011. Освітні, педагогічні науки -550281. Публічне управління та адміністрування (за програмою «Механізми публічного управління освітою України») -100 Ліцензії на ПК
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Курси підвищення кваліфікації на базі Академії(договір на підвищення кваліфікації, електронна реєстрація)Курси підвищення кваліфікації на базі закладу освіти( окрема заявка і договір на навчання, може бути без попередньої реєстрації)Курси підвищення кваліфікації керівників та їх заступників на базі Академії(договір на підвищення кваліфікації, електронна реєстрація)Сьогодні навчання здійснюється за дистанційною формою навчання. Стажування на базі Академії(направлення, наказ)
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників або науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти2 тижні -60 годин1 тиждень – 30 годин. Курси підвищення кваліфікації (фахова, предметна компетентність)1 тиждень – 30 годин1 день – 6 годин. Курси підвищення кваліфікації (інші види професійної компетентності)