Презентація "Організація ефективної комунікації та партнерської взаємодії"

Про матеріал
Презентація "Організація ефективної комунікації та партнерської взаємодії" . Педагогічна комунікація – система безпосередніх чи опосередкованих зв’язків, взаємодій педагогічних працівників, що реалізуються за допомогою вербальних і невербальних засобів, засобів комп’ютерної комунікації з метою взаємообміну інформацією, моделювання й управління процесом комунікації, регулювання педагогічних відносин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація ефективної комунікації та партнерської взаємодії

Номер слайду 2

Взаємодіятака сумісна праця кількох об'єктів або суб'єктів, при якій результат дії одного з них впливає на інші, що змінює їхню динамічну поведінку. Співпраця, співробітництвоспільна з ким-небудь діяльність, спільна праця для досягнення мети. Партнерстводобровільна співпраця двох або кількох фізичних чи юридичних осіб, фірм, корпорацій, регіональних, міжрегіональних, міждержавних організацій, що беруть участь у спільних справах, проектах, програмах

Номер слайду 3

Спочатку про комунікацію…

Номер слайду 4

Педагогічна комунікація – система безпосередніх чи опосередкованихзв’язків, взаємодій педагогічних працівників, що реалізуються за допомогою вербальних і невербальних засобів, засобів комп’ютерної комунікації з метою взаємообміну інформацією, моделювання й управління процесом комунікації, регулювання педагогічних відносин. Знання законів педагогічної комунікаціїРезультативна співпраця, взаємодія, забезпечення партнерства

Номер слайду 5

Форми успішних педагогічних комунікацій з педагогічними працівниками Он-лайн опитування, анкетування фахівцями Центру педагогічних працівників з метою отримання запитів, вивчення потреб педагогічних працівників Консультування он-лайн (відеоконференції, мейли, чати, форуми) Педагогічні діалоги між фахівцями в приміщенні Центру з педагогічними працівниками з метою консультування, надання підтримки, допомоги. Виїзди з метою консультування у заклад освіти

Номер слайду 6

Питання для успішного планування комунікаціїBECDAЯкі цільові аудиторії?Що ми хочемо, щоб вони знали / зробили?Наше ключове повідомлення. Що саме ми маємо їм сказати або зробити?Канали комунікації — через які канали найефективніше діяти?Який результат ми плануємо отримати?Як маємо застосувати, використати цей результат?Які формати й інструменти будуть оптимальними?

Номер слайду 7

Знаходити клієнтів. Наймати кращих співробітників. Залучати інвесторів. Вибудовування довірливих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога. Нетворкінг (англ. networking) — соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і питання

Номер слайду 8

Активне залучення. Добровільна взаємодія. Взаємність і врахування інтересівІнтерактивність. Взаємозв'язок з високим рівнем довіри та інтересу, задіються різні канали сприйняття інформації – френдингова комунікація. Френдинг (англ. frending) – міжособистісна комунікація, заснована на врахуванні потреб кожного з учасників комунікації. Френдинг у маркетингу – вид дружньої маркетингової комунікації із застосуванням інтерактивних комунікаційних засобів, електронних засобів, що спрощують комунікацію

Номер слайду 9

це таке повідомлення, що відповідає очікуванням конкретного споживача, клієнта. Персоналізація. Техніки ефективних комунікацій. Три стадії персоналізаціїЗбирання інформації про суб’єктів. Опрацювання інформації з використанням певних алгоритмів. Надання суб’єктам контенту, послуг, згідно з їхніми потребами. Забезпечення комфортності та зручності користування послугою. Залучення до ресурсу широкого кола користувачів. Постійне утримування уваги користувача на даному ресурсі. Розміщення націленої реклами для цільової аудиторії. Врахування права на приватність. Інтернет персоналізація

Номер слайду 10

Техніки ефективних комунікацій. Візуальний сторітеллінгнабір технік, що допомагають донести повідомлення через привабливу і продуману візуальну форму. Продукт візуального сторітелінгу Візуальний наратив - будь-яка історія, розказана за допомогою візуальних засобів; використовується як джерело інформації (фотопроєкти або документальне кіно) і як розважальний продукт. Роль візуальних наративів. Особливу роль відіграють при зміні уваги. Адже тут все побудовано на емоціях. Наприклад, створення такого мультфільму, що захопить глядачів, зрежисерування вражень глядачів, проведення їх шляхом емоційного досвіду.

Номер слайду 11

Техніки ефективних комунікацій. Перша двадцятка рейтингу. Топ-трійка заходів на місяць. Результати опитування в цифрах10 головних засад анкетування7 важливих запитань5 суб’єктів підвищення кваліфікації в регіоні Цифрилегко запам’ятовується, сприймається й поширюється інформація в цифрах

Номер слайду 12

Зворотний звʼязок. Постійно підтримувати зворотний зв’язок із усіма суб’єктами взаємодіїФормати й канали для отримання зворотного зв’язкуонлайн-опитування або голосуваннядискусії, громадські обговорення, круглі столиособисте спілкування. Техніки ефективних комунікацій

Номер слайду 13

Техніки ефективних комунікацій. Фокусування на досягненнях і результатах. Результати представляти в одному місці Дібрати влучну назву:«Обіцяли – зробили»;«Планували – виконали»;«Розпочали – успішно завершили». При цьому регулярно оновлювати:- іконографіку;- інформацію;- розповсюджувати інформацію в соцмережах. Фокусуватися лише на досягнутих позитивних результатах. Важливо! Формувати позитивні емоції та враження усіх, хто знайомиться з інформацією, що ми поширюємо!

Номер слайду 14

Тепер про суб’єкти взаємодії….

Номер слайду 15

Ваша думка. Із якими суб’єктами маємо найбільший рівень взаємодії?

Номер слайду 16

Взаємодія із КЗВО «ДАНО» ДОР»Підвищення кваліфікаціїКурси. ТренінгиІнноваційна діяльність. Проєкти. НДРСпільні заходи. Виставки. Фестивалі

Номер слайду 17

Взаємодія із КЗВО «ДАНО» ДОР»Підготовка. Супервізорів Наставників. Розробка за запитом. Напрямів підготовки. Навчальних семінарів. Проведення. СупервізіїСемінарів

Номер слайду 18

Суб’єкт підвищення кваліфікації може організовувати надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації за місцем провадження власної освітньої діяльності та/або за місцем роботи педагогічних та/або науково-педагогічних працівників, за іншим місцем (місцями) та/або дистанційно, якщо це передбачено договором та/або відповідною програмою. Дніпровська академія неперервної освіти011. Освітні, педагогічні науки -550281. Публічне управління та адміністрування (за програмою «Механізми публічного управління освітою України») -100 Ліцензії на ПК

Номер слайду 19

Взаємодія із КЗВО «ДАНО» ДОР»КПКДЗО- 1 раз на 5 років. ЗЗСО- щорічно ПЗО – 1 раз на 5 років

Номер слайду 20

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Курси підвищення кваліфікації на базі Академії(договір на підвищення кваліфікації, електронна реєстрація)Курси підвищення кваліфікації на базі закладу освіти( окрема заявка і договір на навчання, може бути без попередньої реєстрації)Курси підвищення кваліфікації керівників та їх заступників на базі Академії(договір на підвищення кваліфікації, електронна реєстрація)Сьогодні навчання здійснюється за дистанційною формою навчання. Стажування на базі Академії(направлення, наказ)

Номер слайду 21

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників або науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти2 тижні -60 годин1 тиждень – 30 годин. Курси підвищення кваліфікації (фахова, предметна компетентність)1 тиждень – 30 годин1 день – 6 годин. Курси підвищення кваліфікації (інші види професійної компетентності)

Номер слайду 22

Професійна компетентність Ключові компетентностіМедіаграмотність. Академічна доброчесність. Цифрова компетентність. Організація дистанційного навчання…..

Номер слайду 23

ЗАВДАННЯ ДЛЯ І ГРУПИНазвіть усі можливі способи взаємодії між педагогічними працівниками закладів освіти різних типів

Номер слайду 24

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІІ ГРУПИОхарактеризуйте шляхи побудови партнерських стосунків між педагогами та працівниками закладів післядипломної педагогічної освіти, інклюзивно-ресурсними центрами, обласними центрами практичної психології і соціальної роботи

pptx
Додано
7 лютого
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку