Організація корекційної роботи за підсумками дистанційного навчання. Робота вчителя початкових класів Гранітненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської РДА Донецької області Кузнецової Н. В.2021 рік«Діти на помилках не вчаться, діти вчаться на власних успіхах і досягненнях»С. Соловейчик
Номер слайду 2
Увесь світ переживає важке випробування, спричинене пандемією коронавірусу. Перед освітянами теж постали нові питання з організації дистанційного навчання, успішним виходом з карантину: З чого розпочати роботу після дистанційного навчання?Як визначити рівень засвоєння знань учнями?Які рішення треба прийняти?Які ресурси задіяти?Як організувати взаємодію всіх учасників освітнього процесу?Які шляхи, форми роботи та можливості використовувати для корекції знань учнів?Які види допомоги необхідно надати учням, батькам, вчителям для успішного включення в процес навчання після карантину?
Номер слайду 3
Система корекційної роботи З метою організації повторення, закріплення, узагальнення вивченого матеріалу та підготовки до сприйняття нових знань у 3 класі з теми «Речення», корекційна робота проводиться в три етапи:І етап ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ (збір необхідної інформації)Фронтальна робота. Вправа «Гронування» Закінчити висловлювання. Пригадати правило. Перетворити речення. Скласти речення за схемою, за питаннями. Сконструювати реченняІндивідуальна робота. Самостійна робота. Діагностичні тестиІнтернет-тест «Речення» https://youtu.be/SSE0q. T4 CDPg Інтернет-тест «Самоперевірка» https://naurok.com.ua/test/start/95124
Номер слайду 4
ІІ етап Організаційно-діяльнісний Аналіз результатів діагностики з теми «Речення»Планування подальших дій. Організація корекційної роботи. Координація дій учасників освітнього процесу. Розробка рекомендацій з корекції знань. Забезпечення індивідуального підходу. Створення корекційно-розвиваючого середовища. Ситуація успіху для кожного. Розвиток педагогіки партнерства. Залучення Інтернет-ресурсу. Додаток 1 Методи стимулювання інтересу до навчання у здобувачів освіти. Корекційно-розвивальна карта з теми «Речення»{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}№ Прізвище, Ім’я учня. Рівень знань. Диференційна корекційна робота. Знаю Вмію Ознаки речення. Види речень Розділові знаки в кінці речень. Конструювати речення. Складати речення. Визначати головні слова. Творча робота1 Алімов Марат+--++--Вивчити правило с.19 «Довідник молодшого школяра», скласти ментальну карту, виконати Інтернет-тести2 Мурза Максим+++++--Повторити правила с.20 «Довідник молодшого школяра», практичні завдання3 Охмуш Роман++++++-Написання творів, листівок, історій
Номер слайду 5
Напрямки корекційної роботи. На уроці з здобувачами освіти. Самоосвітня діяльність учнів. Робота з батьками
Номер слайду 6
Корекційна робота на уроці{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Час, місце застосування. Мета Шляхи. Форми роботи. На всіх етапах уроку. Повторення, закріплення, узагальнення навчального матеріалу. Підвищення рівня усвідомлення навчальної діяльностіРозвиток пізнавальних інтересів. Всебічний розвиток здобувачів освіти. Створення підґрунтя для засвоєння нових знань. Розвиток розумових операцій. Тематичне навчання Цікавий зміст навчального матеріалу. Створення відповідного мікроклімату на уроціМіжпредметна інтеграція. Внутрішньо -предметна інтеграція. Проблемне навчання. Підтримка інтересу засобами гри. Особистісний підхід. Тематичні дніФронтальне опитування (мозкова атака, кубування тощо)Робота в парах, групахІндивідуальна робота. Діагностичні роботи. Диференційовані завданняІнтегровані уроки. Таксономія Блума. Ранкові зустрічі Нові моделі та форми корекційно-розвиваючих уроківІндивідуальний супровід
Номер слайду 7
Самостійна робота{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Час, місце застосування. Мета Шляхи. Форми роботи. На уроках. При виконанні домашніх завдань. Позакласна робота (творча робота)Організація самостійної роботи з повторення, закріплення, узагальнення вивченого матеріалу. Формування навичок самопізнання, самоконтролю. Самопізнання та саморозвиток здобувачів освіти. Розвиток навичок самостійної роботи школярів. Організація індивідуальної, парної та групової роботи. Використання Інтернет-ресурсуІндивідуально-особистісний підхід. Диференціація. Діалог Можливість творчостіІндивідуальні та групові завдання. Пам'ятки-інструкціїІндивідуальні беседи. Ментальні карти Диференційовані завдання Щоденні – 3, щоденні -5 Прийоми «Сходинки успіху», «Чарівна лінійка», «Навчаючи- учусь»Портфоліо 10 кроків до самостійності
Номер слайду 8
Робота з батьками{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Час, місце застосування. Мета Шляхи. Форми роботи. Впровадження моделі партнерської взаємодії з сім’єю Школа Родина. Соціум Надання психолого-педагогічної допомоги батькам. Підтримка доброзичливих стосунків. Вироблення єдиних вимог до навчання та виховання учнів. Конструктивне обговорення питань. Своєчасна батьківська допомога учням. Створення комфортних умов для навчання, виховання, розвитку школярів. Створення атмосфери взаємної підтримки, взаємодіїСвоєчасне інформування батьків. Батьки – рівноправні учасники освітнього процесу. Зворотній зв’язок щодо причин та проблем у навчанні дитини. Батьківські збори. Збори-тренінги. Лекторії Диспути. Анкетування. Консультації з фахівцями. Круглі столи. Пам’ятки. ТестиІнтернет-зустрічіІндивідуальні бесіди. Участь у змішаному навчанні(Див. додаток 3)
Номер слайду 9
ІІІ етап Регулятивно-корекційний. Відслідкування динаміки засвоєння знань учнями. Ведення щоденника спостережень. Створення індивідуальних корекційних карт. Повторний зріз знань та аналіз його результатів. Порівняльний аналіз знань учнів. Рефлексія
Номер слайду 10
Висновок. Правильна діагностика Глибокий аналіз проблем Вдалий вибір шляхів їх рішення. Висока ефективність уроків. Реальна діяльнісна допомога всім учасникам освітнього процесу. Творче застосування педагогіки співробітництва. Використання передових технологій навчання Чіткий контроль за якістю навчального процесу все це є реальним шляхом досягнення високих результатів корекційної роботи, а значить і запорукою глибоких знань та розвитку учнів.