РОБОТА НАД ТЕМОЮ(ДАТИ)СИСТЕМНІСТЬ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ: 1914-1918, 1914 р.; 1915 р.; 1916 р.;2. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ З ПОРТРЕТОМ: Кость Левицький, Дмитро Донцов, Андрій Жук, Михайло Галущинський. Вільгельм Франц фон Габсбург-Лотрінгена (Василь Вишиваний)3. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ З КАРТОЮ4. ВИКОРИСТАННЯ ТАБЛИЦЬВасиль Вишиваний
РОБОТА З ВІЗУАЛЬНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ(ПЛАКАТ, МАРКА)2. Яким чином пов’язана ювілейна марка з подіями Першої світової війни на українських землях?А відображає красу і багатства українських земель;Б показує захищеність українських земель часів Першої світової війни; В присвячена створенню легіону Українських січових стрільців.;Г вказує на прагнення сусідніх держав захопити українські землі.
ІІ. Практична частина: РОБОТА З ТЕСТАМИПолітична організація емігрантів із Наддніпрянської України, створена у Львові на початку Першої світової війни, що проголосила метою своєї діяльності побудову самостійної соборної Української держави, — це… А Головна українська рада. Б Союз визволення України. В Карпато-руський визвольний комітет. Г Товариство українських поступовців.
ІІ. Практична частина: РОБОТА З ТЕСТАМИ2. Що з наведеного стосується створення та бойового шляху Українських січових стрільців?1) легіон у складі російської армії2) легіон у складі австрійської армії3) Союз визволення України (СВУ)4) Головна українська рада (ГУР)5) Брусиловський прорив6) чоти, сотні, курені7) битва на горі Маківка
ІІІ. Практична частина:1. Аудиторія: Учні 11-х класів2. Застосування:уроки історії України (дистанційне навчання)спецкурс з підготовки до ЗНО з історії України (онлайн)підготовка учнів до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з історіїпідготовка учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН
ІV. Висновки. Відповідність програмі, системність, регулярність 32 теми – розділити на блоки Матеріал поєднувати з ресурсами для самостійної роботи (історичні тренажери - персоналії, історично-культурні пам'ятки, дати, терміни та поняття, карикатури, плакати, карти). Наявність схеми-конспекту для кожної теми та методика роботи з нею.