«Організація пошукової роботи з обдарованими учнями в позакласній роботі з хімії»Виконала : Мирошниченко Наталія Леонідівна,вчитель хіміїІ кваліфікаційної категоріїХарківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №168 Харківської міської ради. Харківської області
Номер слайду 2
Активізація пізнавальної діяльності учнів, як сучасний підхід до організації педагогічного процесу, який забезпечує особистісно-орієнтований характер навчання. Пошукова позакласна робота з обдарованими учнями – це дієвий спосіб активізації пізнавальної діяльності високого рівня. Актуальність роботи:
Номер слайду 3
«Вчителі відчиняють двері, та увійти ти маєш сам»
Номер слайду 4
САМОСТІЙНА РОБОТА -процес, реалізований в часі, понад навчальними планами і обов'язковою програмою, колективом учителів і учнів, установ додаткової освіти на добровільній основі, обов'язково з урахуванням інтересів усіх її учасників.
Номер слайду 5
Самостійна навчальна діяльність здобувачів освіти. Запам’ятовування шляхом слухання і конспектування. Активна робота під час практичних занять. Опрацювання матеріалів конспектів лекцій, підготовка до практичних занять. Робота з інформаційно-пошуковим сервісами internet. Опрацювання літературних джерел. Підготовка доповідей, рефератів. Створення і реалізація проектів. Дослідницька, пошукова робота
Номер слайду 6
Принципи організації самостійної роботипринцип врахування індивідуальних особливостей учнів Принцип науковості Принцип доступностіПринцип практичної значучості принцип актуальності Принцип добровільності Принцип цікавості
Номер слайду 7
Створення і реалізація проектів. Проект — обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на досягнення унікальних цілей та завдань для створення нової цінності (продукту).
Номер слайду 8
I етап: Мотиваційний - вчитель заявляє загальний задум, планово–підготовчий - визначається тема і цілі проекту. II етап: Информаційно–оперативний - учні збирають матеріал. Етапи проектної діяльності: III етап: Рефлексивно-оціночний - учні: представляють проекти
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Наукова робота - це самостійно виконане наукове дослідження тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат і власні висновки критерії якості роботи:• актуальність обраної теми;• науковість, повнота розкриття теми , аргументованість висновків;• елемент творчості;• стиль, грамотність.
Номер слайду 11
Робота МАН для школярів 6-8 класів: ВИЗНАЧЕННЯ ВОДНЕВОГО ПОКАЗНИКА РОЗЧИНІВ ДИТЯЧОГО МИЛА ПРЕДСТАВЛЕНИХ В ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ МІСТА ХАРКОВА
Номер слайду 12
Мета роботи: дослідити відповідність безпечному використанню дитяче мило різних виробників торгівельної мережі міста за водневим показником розчинів.
Номер слайду 13
Робота МАН для школярів 6-8 класів: Визначення вмісту нітратів у тепличних овочах експрес методом. Об'єкт дослідження: овочі з тепличних господарств міста Харкова: кабачки, огірки, помідори
Номер слайду 14
Мета роботи: дослідити відповідність безпечному використанню різних тепличних овочів за вмістом нітратів; з’ясувати, які з досліджуваних овочів є безпечними з точки зору вмісту нітратів; створити практичні рекомендації щодо способів їх усунення.
Номер слайду 15
Робота МАН для школярів 6-8 класів: ВИЗНАЧЕННЯ ВМІСТУ КРОХМАЛЮ В РІЗНИХ СОРТАХ КАРТОПЛІ, ЯКІ ВИРОЩУЮТЬСЯ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ І СПОЖИВАЮТЬСЯ НАСЕЛЕННЯМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номер слайду 16
Мета дослідження: дослідити вміст крохмалю різних сортів картоплі, які вирощуються на території України і споживаються в Харківській області; дослідити, залежність від вмісту крохмалю якості картоплі після термічної обробки.
Номер слайду 17
Робота МАН для школярів 6-8 класів:“ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКІСНОГО СКЛАДУ ЧОРНОГО ШОКОЛАДУ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ”
Номер слайду 18
Мета дослідження: дослідити наявність какао-олії та іонів Fe3+ в зразках чорного шоколаду торговельної мережі міста Харків, відповідність означених на обгортках складових якісного складу шоколаду.
Номер слайду 19
10 ключових компетентностей Нової української школи. Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Соціальні і громадянські компетентностіПідприємливість. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя