Презентація містить дидактичні завдання, структурні елементи процесу вивчення нового матеріалу, що повинні розуміти учні і як викладати матеріал вчителю, форми роботи, основні методи та завдання вчителя
Структурні елементи процесу вивчення нового матеріалуповідомлення теми, цілей та завдань уроку мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів сприйняття та первинне усвідомлення нового матеріалу осмислення зв’язків і співвідношень в об’єктах вивченняузагальнення та систематизація знань
Номер слайду 4
навiщо вони прийшли на урок чого вони повиннi досягти як це зробити Учнi повиннi розумiти
Номер слайду 5
Викладення матеріалу вчителем + активна діяльність учнів. Розповісти так, щоб зацікавити; Пояснити так, щоб складне стало зрозумілим; Створити проблемну ситуацію, щоб розбудити думку; Застосувати інноваційні технології, щоб розвинути творчі здібності
Номер слайду 6
Пояснення нового матеріалустисла розповідь або бесіда вчителя розробка спільно з учнями графічної схеми змісту уроку виділення основних понять кількаразове повторення нового матеріалуузагальнення вивченого по частинахузагальнення всієї теми уроку з допомогою графічних схем, визначення основних питань теми, що вивчається
Номер слайду 7
Форми роботи
Номер слайду 8
Основні методисловесно-ілюстративний проблемно-пошуковий науково-дослідницький