Презентація до уроку Я досліджую світ з теми "Ощадливе використання природних матеріалів (закріплення)" за підручником Я досліджую світ: частина 2, 3 клас. Автори: І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов.
Пригадуємо!Які природні ресурси використовує людина в побуті?
Номер слайду 3
Природні ресурси можна об’єднати в дві групи. Пригадай які це групи?Відновлювані ресурси Невідновлювані ресурси
Номер слайду 4
До відновлюваних джерел відносяться: Вода. ПовітряҐрунт Сонячнаенергія. До невідновлюваних джерел відносяться: Корисні копалини. Рослини і тварини,що вимерли
Номер слайду 5
Повторимо правила економного і бережливого ставлення до електроенергії
Номер слайду 6
Виходячи останнім з кімнати, вимикай світло. Звичайні лампочки бажано замінити на енергозберігаючі. Це дасть змогу знизити оплату за енергоспоживання в 3 рази. Протри від пилу лампочку. Витерта лампа світить яскравіше. Комп’ютер краще вмикати тоді, коли збираєшся на ньому працювати. Не залишайте зарядженими на всю ніч мобільні телефони та ноутбуки.
Номер слайду 7
Холодильник працює цілодобово, витрачає електроенергії більше, ніж інші електроприлади. Щоб зберегти електроенергію, дотримуйся таких правил:не став холодильник близько біля нагрівальних предметів.не тримай дверцята холодильника довго відчиненими;не став у нього гарячі продукти;
Номер слайду 8
Для прасування білизни краще використовувати тепловідбивну прасувальну дошку. Не забувайте чистити робочу поверхню праски. Кип’ятіть в електрочайнику стільки води, скільки вам потрібно. Не забувайте чистити його від накипу. Найбільше електроенергії витрачають електроплити. Їжу слід готувати на маленькому вогні і прикривши посуд кришкою. Пилосос працює економно й надійно тільки за чистих фільтрів. Пральну машину доцільно використовувати при повному завантаженні.