Презентація "Осінній пейзаж"

Про матеріал
Презентація стане у нагоді учителю НУШ під час проведення уроку образотворчого мистецтва на тему "Осінній пейзаж" за альбомом "Маленький художник" з метою розширення знань учнів про жанр – пейзаж; розвитку навичок сприйняття, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазії, виховання естетичничного ставлення до навколишнього світу, формування спостережливості, уміння бачити і відчувати красу осінньої пори.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Осінній пейзаж

Номер слайду 2

- Пригадайте вірш М. Хоросницької Нарядилась осінь В дороге намисто, Золоте волосся Розплела над містом. Кольорові фарби Вийняла з кишені І малює осінь Жовтим по зеленім. Здогадатись можна В парку по деревах

Номер слайду 3

Є червона фарба В неї і рожева Ще й відтінків різних. Безліч осінь має, А стрункі ялинки Боком обминає… Їй не шкода фарби Й часу ні хвилини – Колються нікчемні Сосни та ялини

Номер слайду 4

Технологія «Передбачення». Отже, чи здогадалися ви про тему нашого уроку?Так, осінь. Ми зобразимо осінній пейзаж.

Номер слайду 5

Технологія «Сенкан»Осінь. Багряна, золотокоса. Підкралась, розфарбувала, розмалювала. Землю застелила яскравим килимом. Чарівниця.

Номер слайду 6

Вступна бесіда. Осінь... Скільки поезії в цьо­му золотаво-сонячному слові і скільки радості й тихого смут­ку! її часто називають «чудо­вою», «замріяною», «золотою», «загадковою», «незбагненною». Щоразу осінь неповторна у своїй красі й витівках. А яка вона не­постійна! То ніжна і лагідна, то похмура і непривітна; то весела і життєрадісна, то мрійлива і пла­ксива. Можливо, саме через це її не оминали і не оминають увагою по­ети, композитори і художники. За допомогою своїх специфічних за­собів вони передають красу осін­ньої природи. Для художника — це фарби, композитора — звуки, для письменника — слово.

Номер слайду 7

Прослуховування музики П. Чайковського "Пори року" ("Жовтень".)https://youtu.be/6 F2p. Ny. R3 K0g?feature=shared- Поділіться своїми враженнями від почутого.

Номер слайду 8

Споглядання творів мистецтва. Бесіда за репродукцією картини І. Левітана "Золота осінь". Що зображено на картині?Де це відбувається?Що або хто знаходиться в центрі? Які явища, події, предмети ?

Номер слайду 9

Технологія «Уяви себе»Як ви думаєте, про що ця картина?Що зображено на картині?Яка трава восени? Яке небо на картині? Якого кольору листя на деревах? Чи всі дерева одягнені у золоте вбрання? Якою здається вода в річці? Як зображено сонце? Що видно на високому березі вдалині? Що найбільше сподобалося вам у цій картині? Чому осінь називають "золотою", "багатою", "щедрою"?Який колорит у картині?Який настрій викликає пейзаж?Який заголовок можна дати цій картині?

Номер слайду 10

Осінь зображена на картині суха, сонячна. Стрункі молоді берези нагадують красунь-дівчат. Художник використав яскраві осінні барви природи і передав їх на полотні, назвавши картину "Золота осінь". На­певне, поштовхом до написання цієї картини послужило те, що худож­нику часто доводилося виглядати у вікно і милуватися чарівною і незрів­нянною красою золотої осені. Що найбільше сподобалось вам у цій картині?

Номер слайду 11

Як називається жанр творів образотворчого мистецтва присвячених зображенню природи ?

Номер слайду 12

Осінній пейзаж

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

А що таке живопис?Живо́пис  — вид образотворчого мистецтва, у якому образ, створений митцем, передається на площині за допомогою фарб. Для створення своїх творів художники використовують акварельні, гуашеві, олійні, темперні, акрилові фарби.

Номер слайду 16

Практична робота учнів. А тепер заплющіть очі й постарай­тесь згадати красиві куточки природи нашої України, які ви спостерігати під час поїздок за місто.

Номер слайду 17

Послідовність роботи над пейзажем1. Зобрази осінній пейзаж простим олівцем.

Номер слайду 18

Послідовність роботи над пейзажем2. Змішай кольори на палітрі та створи потрібні відтінки. Зафарбуй небо, землю, крони дерев та кущів широким пензлем.

Номер слайду 19

Послідовність роботи над пейзажем3. Намалюй стовбури, гілки, траву, опале листя тонким пензлем.

Номер слайду 20

Практична робота

Номер слайду 21

Вправа «Незакінчені речення»Я не вмів (ла), а тепер вмію…. Я не знав (ла), а тепер знаю…. На уроці мені найбільше сподобалося…Найбільші труднощі я відчув (відчула)…

pptx
Пов’язані теми
Образотворче мистецтво, 3 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
9 жовтня
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку