Основи інклюзивної освіти Фрагмент виступу на ШМО вчителів початкових класів Підготувала вчитель початкових класів Романовська Г. П.
Номер слайду 2
“…Коли ми почнемо називати речі своїми іменами, коли ми визнаємо, що люди з особливими потребами, найперше є людьми, то побачимо, що у них значно більше спільного з усіма, ніж відмінного.”
Номер слайду 3
Всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це виявляється можливим, не дивлячись на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними. Школи повинні визнавати і враховувати різноманітні потреби учнів шляхом узгодження різних видів і темпів навчання. Забезпечення якісної освіти для всіх шляхом розробки відповідних навчальних планів, прийняття організаційних заходів, розробки стратегії викладання, використання ресурсів та партнерських зв'язків зі своїми громадами. Діти з особливими освітніми потребами повинні отримувати будь-яку додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання. Основні принципи інклюзивної освіти
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Всесвітня декларація прав людини - 1948 р. Декларація про права дитини – 1959 р. Конвенція про права дитини - 1989 р. Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів 1993 р. Саламанська декларація – 1994 р. Україна Закони “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” Основні документи
Номер слайду 6
Путівник вчителя. Як навчати дітей з... Навчально-методичний посібник wym-1537117668106 Матеріалиhttps://www.facebook.com/groups/2061700367474326/