Всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це виявляється можливим, не дивлячись на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними. Школи повинні визнавати і враховувати різноманітні потреби учнів шляхом узгодження різних видів і темпів навчання. Забезпечення якісної освіти для всіх шляхом розробки відповідних навчальних планів, прийняття організаційних заходів, розробки стратегії викладання, використання ресурсів та партнерських зв'язків зі своїми громадами. Діти з особливими освітніми потребами повинні отримувати будь-яку додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання. Основні принципи інклюзивної освіти
Всесвітня декларація прав людини - 1948 р. Декларація про права дитини – 1959 р. Конвенція про права дитини - 1989 р. Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів 1993 р. Саламанська декларація – 1994 р. Україна Закони “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” Основні документи