Презентація "Особливості формування фонетичної компетентності у дітей молодшого шкільного віку"

Про матеріал
Вміння практично користуватися мовою в конкретних ситуаціях, використовувати для цього як мовні, так і позамовні міміка, жести, рухи інтонаційні засоби виразності мовлення - все це є складовою до успішної сформованості фонетичної компетентності у молодших школярів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування звуковоїсистеми мовлення в учнів молодших класів

Номер слайду 2

Вміння практично користуватися мовою в конкретних ситуаціях, використовувати для цього як мовні, так і позамовніміміка, жести, рухи інтонаційні засоби виразності мовлення.

Номер слайду 3

сформованість навичок усного мовлення;навичок використання одиниць мови для мислення, спілкування; усвідомлення знакової системи мови; спеціальні вміння у галузі читання, письма;вміння аналізувати мовні явища.

Номер слайду 4

корекцію і розвиток фонетико – фонематичної системи мовлення; збагачення словника; вдосконалення граматичної будови мовлення; розвиток комунікативних навичок у різних формах зв’язного мовлення.

Номер слайду 5

формування фонетико – фонематичних процесів;розвиток мовнорухової системи;

Номер слайду 6

чітка артикуляція звуків рідної мови;фонетична правильність або правильна звуковимова; орфоепічна правильність мовлення, мовне дихання;дикція; сила голосу;темп мовлення;тембр; фонематичний слух; засоби інтонаційної виразності.

Номер слайду 7

органи мовлення (язик, зуби та ін.); гортань або глотковий резонатор; органи дихання, особливо діафрагма та бронхи;

Номер слайду 8

дикція;правильне дихання; голос; інтонація (наголос, мелодика, паузи, темп і тембр);фонематичний слух (фонематичне уявлення, фонематичне сприймання, фонематичний аналіз, фонематичний синтез);

Номер слайду 9

Основні компоненти мовленнєвого слуху: фізичний слух;звуковисотний слух у поєднанні з відчуттям тону;відчуття ритму в поєднанні з відчуттям темпу;фонематичний слух (здатність розрізняти і сприймати звуки мови, співвідносити їх з фонетичною ситуацією рідної мови);

Номер слайду 10

1) Розвиток артикуляційного апарату (м’язи мовленнєвого апарату) та дрібної моторики рук;2) Ознайомлення дітей з будовою мовленнєвого апарату; 3) Розвиток мовленнєвого дихання; 4) Розвиток фонематичного слуху;5) Розвиток інтонаційної виразності мовлення; 6) Оволодіння правильною звуковимовою;7) Робота над дикцією; 8) Робота над усвідомленням дітьми звукового складу рідної мови, що складають її зміст та забезпечують формування фонетичної компетенції.

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
14 лютого 2024
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку