Особливості професійної спрямованості асистента вчителя в інклюзивному класіПідготувала:вчитель-логопед Ревут Л. В.
Номер слайду 2
Кваліфікаційні вимоги до асистента вчителя. Повна вища педагогічна освіта.+Курсова перепідготовка щодо роботи в умовах інклюзії. Високий рівень професіоналізму, ініціативність, творчість. Досконале володіння ефективними формами, методами роботи з дітьми з ООП.
Номер слайду 3
Основна Документація асистента вчителяІПР - основний документ (річний план роботи асистента вчителя); Щоденник (журнал) спостережень – спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей та потреб;Портфоліо –роботи дитини (малюнки, аплікації, робочі зошити, роботи на роздруківках). Форма ведення документації та перелік документів, потрібних для роботи асистента вчителя, визначається закладом освіти.
Номер слайду 4
Компоненти (розділи) ІПР
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Джерела інформації про розвиток дитини 1 Висновок про комплексну оцінку від фахівців ІРЦ2 Звіти про реалізацію ІПР попередніх періодів (років)3 Безпосереднє спостереження за діяльністю дитини4 Бесіди з учнем та його батьками
Номер слайду 7
Співпраця команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Команда трьох «С»
Номер слайду 8
СПІВПРАЦЯ
Номер слайду 9
Для успішної реалізації поставленої мети ассистент вчителя протягом навчального року працює в наступних напрямках: Виявлення, формування та розвиток пізнавальних інтересів в учнів з особливими освітніми потребами під час організації процесу індивідуальної роботи.
Номер слайду 10
сприяння розвитку творчого потенціалу учня та підтримка його участі в проектній та науково-дослідницькій діяльності з урахуванням інтересів
Номер слайду 11
сприяння як найповнішої реалізації творчого потенціалу та пізнавальної активності під час проведення командних розвиваючих ігор.
Номер слайду 12
надання підтримки учню в обраній стратегії освіти, подоланні проблем та труднощів процесу самоосвіти.10 важливих тверджень для спілкування з дитиною з ООПЯ вірю в тебе. Я пишаюсятобою. Я теберозумію. Я тебе чую. Я тебе бачу. Я тебе підтримую. Ми тебе цінуємо. Я тобі довіряю. Ти зможеш. Ти важливийдля нас
Номер слайду 13
Сприяння створенню позитивного мікроклімату в колективі, розвиток комунікативних якостей, позитивної соціальної комунікації.
Номер слайду 14
Створення можливостей для обговорення та вирішення завдань в групах, парах. З метою обміну думками, досвідом, сприяння більш ефективному виконанню навчальних цілей.«Двоє, працюючи разом, досягають більшого, ніж троє, які працюють окремо» Чарльз Мак Кормик
Номер слайду 15
Запитання для обговорення-Чи була інформація корисною для вас?Що із почутого ви дізналися нового?