Проект "Виховання обдарованої молоді на засадах компетентнісно орієнтованого підходу"

Про матеріал
Проект створений для надання системної підтримки обдарованої молоді, її творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку; для забезпечення координації дій педагогічного колективу навчальних закладів у створенні оптимальних умов для творчої реалізації обдарованих дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Виховання обдарованої молоді на засадах компетентнісно орієнтованого підходу»Підготувала: Гаврилюк Галина Григорівна, заступник завідувача філії з НВР Чистопільської філії І - ІІ ступенівопорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Першотравневської сільської ради Нікопольського району, Дніпропетровської областіПроект

Номер слайду 2

Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання, спрямоване на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді.

Номер слайду 3

Актуальність проекту. Робота з обдарованими дітьми, що передбачає розвиток здібностей особистості, її самовизначення, соціальну адаптацію та культурне становлення, є одним із пріоритетних завдань на етапі розбудови сучасної освітньої системи

Номер слайду 4

Мета проекту: Забезпечити систему пошуку обдарованих дітей та учнівської молоді з метою формування умов для становлення особистості, здатної до креативної діяльності як важливого чинника розвитку суспільства і держави.2. Створити умови для надання системної підтримки обдарованій молоді, її творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку.3. Забезпечити координацію дій педагогічного колективу навчальних закладів та сім’ї у створенні оптимальних умов для творчої реалізації обдарованих дітей і учнівської молоді.

Номер слайду 5

Удосконалення системи виявлення та відбору обдарованої молоді. Забезпечення сприятливих умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку обдарованих дітей. Розробка нових напрямів роботи з обдарованою молоддю шляхом створення науково-методичного підґрунтя для розвитку ефективних систем виявлення, навчання і професійної орієнтації обдарованої молоді. Залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації. Оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю. Оволодіння новими педагогічними технологіями навчання і виховання обдарованої молоді. Завдання проекту:

Номер слайду 6

Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників у визначенні методів, форм, засобів та технологій навчання і виховання обдарованої молоді. Створення дієвої системи щодо виявлення, відбору, розвитку обдарованої молоді та надання їй соціально-педагогічної підтримки. Оновлення змісту та створення особистісно орієнтованої системи роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Впровадження сучасних педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді. Забезпечення соціально - правових гарантій обдарованій молоді. Очікувані результати:

Номер слайду 7

Термін реалізації – 3 роки. Етапи роботи:І. Підготовчий етап – 2016 – 2017 р.ІІ. Практичний етап – 2017 – 2018 р.ІІІ. Підсумковий етап – 2018 – 2019 р.

Номер слайду 8

Методи дослідження: Науковий аналіз філософської та психолого-педагогічної літератури з проблеми проекту. Спостереження. Анкетування. Опитування. Тестування. Аналіз педагогічного досвіду колективів навчальний закладів та окремих педагогів

Номер слайду 9

Шляхи реалізаціїШкола. Навчальне середовище на основі потреб учнів  Виховне середовище Предмети інваріативного навчального плану. Предмети за вибором. Факультативи Допрофільні та профільні предмети. Клуби і гуртки Учнівське самоврядування. Принципи добровільностіПринципи співробітництва. Дитина. Активна життєва позиція. Риси особистої цінності Само-утверд-ження Комуні-кабель-ність. Сприйнят-тя і творення прекрасного. Участь у житті школи

Номер слайду 10

Сфери обдарованостіІнтелектуальна. Творчість. Рухова сфера. Сфера художньої діяльностіАкадемічних досягнень. Спілкування

Номер слайду 11

Модель роботи загальноосвітнього навчального закладу з обдарованими та здібними учнями. Блоки. Освітній. Науково-дослідницький. Форми учнівскої взаємодіїСупроводу і підтримки. Моніторинг. Співробітництво. Додаткова освіта- факультативи, - курси за вибором;- гуртки - очно- заочні школи Самоосвіта. Дослідницькі та пошукові експедиціїНаукові екскурсії, практики. Наукові учнівські товариства. Наукові змагання. КонференціїКонкурси. Турніри. Олімпіади. Заохочення переможців. Методичне,ресурсно-інформаційне і матеріально-техн. забезпечення. Психолого-педагогічна підтримка учнівІз громадськими організаціямиІз культурно-просвітницькими закладамиІз промисловими підприємствамиІз вищими навчальними закладами, науковими установами. Групові форми роботи

Номер слайду 12

Система роботи з обдарованими учнями. Адміністрація. Педагогічна рада. Піклувальна рада. Методична рада. Творча група “ Творчий учитель-творчий учень ”Методичні об’єднання вчителів. Батьківські збори. Неперервна педагогічна освіта. Школа молодого вчителя. Створення умов для інтелектуального розвитку учнів. Психолог. Учитель. Бібліотекар Батьки. Виявлення здібностей і обдарованості учнів. Обдаровані учніВизначення рівня інтелектуального розвитку. Розробка індивідуальних програм розвитку здібностей учнів

Номер слайду 13

Створення умов для розвитку творчої обдарованості:1. Послідовність у діях адміністрації, педагогів, психологічної служби школи.2. Системність у роботі з творчо обдарованою молоддю.3. Урахування вікових, індивідуальних особливостей дитини.4. Об’єктивність і науковість інформації, що використовується.5. Саморозвиток особистості, формування навичок самостійного оволодіння навчальною інформацією.

Номер слайду 14

Соціаль-ний педагог. Батьки. Класний керівник. Учитель-предмет-ник. Психолог. Бібліоте-кар. Педагог –організа-тор. Виявлення обдарованих дітей

Номер слайду 15

Принципи роботи з обдарованими учнями. Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів. Орієнтація на потреби дитини. Максимальне розширення кола інтересів. Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю. Ускладнення змісту навчальної діяльності.

Номер слайду 16

Основні напрямки роботи Участь у роботі факультативів, гуртків, клубів. Участь у конкурсах художньої самодіяльностіУчасть у конкурсі науково -дослідницьких робіт учнів – членів МАНУчасть у роботі спортивних секцій. Участь у літературних, природничих, інтелектуальних конкурсах. Участь у Всеукраїнських олімпіадах із базових дисциплін

Номер слайду 17

У наших руках найбільша з усіх цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор свою статую з безформенного шматка мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які потрібно добути і очистити від усього зайвого. В. Сухомлинський

Номер слайду 18

Плекаємо творчу особистість

Номер слайду 19

Номер слайду 20

pptx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку