Презентація "Особливості роботи з дітьми з ООП"

Про матеріал
Матеріал презентує досвід організації уроків та позакласних заходів з учнями з ООП очно або дистанційно. Може бути використаний для підготовки виступу на педагогічній раді; для підготовки опису свого досвіду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості роботи з дітьми з ООПАбарбарчук Вікторія Василівна, вчитель хіміїСПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА “НАДІЯ” м. Києва. SPECIAL GENERAL EDUCATIONAL SCHOOL “NADIYA” in Kiev

Номер слайду 2

Основи спеціального навчання. Гуманізація процесу спеціально організованого навчання та виховання;Гуманістична спрямованість особистості вчителя;Освіченість у галузі предмета;Культура професійної поведінки;Громадська відповідальність, соціальна активність;Конфіденційність спілкування;Взаємоповага. Лиш той на землі неповторно щасливий, Хто може сказати : «У себе повір». Поет Ю. Тітов

Номер слайду 3

ООН. Конвенція про права людей з інвалідністю(Україна – 2015)Відповідно до пункту 1 статті 24, держави-учасниці повинні забезпечувати:реалізацію права осіб з інвалідністю на освіту за допомогою системи інклюзивної освіти на усіх рівнях, у тому числі на рівні дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти, професійного навчання та навчання впродовж життя, позакласної та суспільної діяльності, при чому реалізація такого права забезпечується для усіх учнів, включаючи осіб з інвалідністю, без дискримінації та нарівні з іншими. Мета кожного навчального закладу – дати учням, ученицям освіту такого рівня, який би дозволив знайти достойне місце в суспільстві.

Номер слайду 4

Кожна дитина для батьків є особливою,незрівнянною, найкращою. Особливістю навчання є те, що :такі діти дуже вразливі і сприйнятливі, але їм важко розпізнати івисловити те, що вони відчувають, словами;вони швидко втомлюються і виснажуються від суспільства людей,особливо на багатолюдних заходах;мають слабко виражену соціальну спрямованість поведінки, а такожсприйнятливість до соціальних аспектів поведінки інших людей, вонимало діляться своїми переживаннями та емоціями з оточуючими;потребують підвищеної уваги, зосередженості на своїй особистості;

Номер слайду 5

хочуть спілкуватися не менше, ніж їх однолітки, але їм складніше зрозуміти, що потрібно робити, щоб налагодити спілкування;Їм необхідна додаткова стимуляція, допомога з боку дорослих, щоб освоювати нові навички, досліджувати світ та засвоювати правила суспільства;потрібно більше часу для відповіді, ніж здається достатнім;кількісна роль оцінки зменшується, вона використовується як якісний потенціал;наявна обмежена кількість годин, обмеженість матеріалу, з яким може познайомитись учень в межах навчального часу (іІндивідуальна форма навчання);потребують рамок, оскільки не здатні до саморегуляції в силу незрілої емоційно-вольової сфери.

Номер слайду 6

Навчання відбувається в певному колі

Номер слайду 7

… Особистість з об’єктивного погляду є не що інше, як самодіяльна особа зі своїм психічним складом та індивідуальним ставленням до навколишнього світу. В. М. Бехтерєв, 1923 Дії з боку вчителя:Індивідуальне знайомство;Щирі позитивні емоції;Співпраця (не плутати з лібералізмом);Знайомство із спеціальними програмами;Бути гідом по правилам – допомагати визначити поведінкові межі і вимагати їх виконання;Застосування стратегії повторного звернення до тексту (таблиць, правил);Надання коротких докладних пояснень– це дає змогу дитині кодувати інформацію. Багато таких дітей стикаються з проблемами в навчання тому, що не можуть запам'ятати інформацію;Застосовування частих повторень та відповідей хором;Виключення порівняння з іншими учнями;Підготовка індивідуальних завдань.

Номер слайду 8

Розподіл навчального матеріалу та вимоги

Номер слайду 9

• Надання дітям ініціативи у пізнавальній діяльності; заохочення самостійності.• Створення емоційно стимулюючого навчального середовища.• Розвиток у дітей саморегуляції на основі особистої відповідальності.• Здійснення навчально-виховного процесу в атмосфері взаємодії, емоційної співдружності.• Виконання вчителем ролі консультанта, порадника, джерела знань, організатора, старшого товариша.• Створення можливостей для максимальної самореалізації кожного учня, учениці. Основні ідеї

Номер слайду 10

Засоби для підтримки індивідуальної та дистанційної форми навчання. Віртуальні досліди; Електронні підручники;Педагогічні програмні засоби;Уроки-презентації;Віртуальні екскурсії;Освітні інтернет-сайти.https://www.nga.gov/index.html

Номер слайду 11

Шляхи реалізації основних ідей. Застосування презентацій та відео. Подання інформації про об’єкти і процеси не традиційним текстовим описом, я за допомогою фото, відео, графіки, анімації, звуку, тобто створення інформаційного та візуального образу.

Номер слайду 12

Демонстрація екрана під час дистанційного навчання. Необхідна функція, яка дає можливість показувати відео, презентацію, вести конспект уроку (актуально для учнів, які не можуть писати самостійно), читати підручник разом з учнями, ученицями.

Номер слайду 13

Залучення учнів, учениць до участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок»Розвиток інформаційно-цифрової компетентності

Номер слайду 14

Залучення до онлайн-олімпіад, конкурсів освітнього проекту «На урок» Формування інтересу до науки, мотивації до поглиблення знань, розвитку уміння робити вибір, приймати рішення, брати відповідальність. Онлайн-конкурси, олімпіади надають можливість зареєструвати навіть одного учня. Позитивна мотивація – отримання диплому. Рівні можливості для всіх.

Номер слайду 15

Застосування онлайн-тестів освітнього проекту «На урок» Використання онлайн-тестів колег із бібліотеки. Створення власних онлайн-тестів (навіть для одного учня, учениці)

Номер слайду 16

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Онлайн-сервіс для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних дисциплін для використання і на уроках, і у позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Дозволяє: Створювати власні завдання;Використовувати вже наявні;Налаштовувати вибір завдань за рівнем знань.

Номер слайду 17

Використання інтерактивних періодичних систем хімічних елементів Д.І. Менделєєва

Номер слайду 18

Проведення практикумів. Застосування набутих знань у повсякденному житті, формування загальнокультурної компетентності

Номер слайду 19

Проведення екскурсій. Дитина від природи своєї допитливий дослідник,відкривач світу. Так нехай же перед неювідкривається чудовий світ у живих фарбах, яскравих і тремтливих звуках, у казці і грі, у власній творчості, в красі, яка надихає її серце, в прагненні робити добро людям. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 20

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 березня 2021
Переглядів
1158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку