Мета роботи з обдарованими дітьмивиявлення таких дітей та створення умов для їх оптимального розвитку.
Номер слайду 5
Завдання роботи з обдарованими дітьми. Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини. Розвиток творчого, критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми. Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу. Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».
Номер слайду 6
Принципи роботи з обдарованими дітьми. Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів. Орієнтація на потреби дитини. Максимальне розширення кола інтересів. Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю. Ускладнення змісту навчальної діяльності.
Номер слайду 7
Напрями роботи вчителя з обдарованими учнями1. На уроках — індивідуальна та диференційована робота. 2. Гурткова робота з предмета. 3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів. 4. Предметні заходи у класі з запрошенням батьків. 5. Участь в олімпіадах різного рівня. 6. Участь у творчих конкурсах різного рівня 7. Театралізовані свята
Номер слайду 8
Як же розвивати творчі здібності школярів? Підхоплювати думки учнів, оцінюючи, підкреслюючи їх оригінальність. Стимулювати і підтримувати ініціативу учнів, самостійність. Створювати проблемні ситуації. Розвивати критичне сприйняття дійсності. Вчити доводити починання до логічного завершення. Надавати можливість виконувати більше навчальних завдань з обов'язковим підвищенням їх складності. Використовувати творчий потенціал. Залучати до творчої пошукової роботи з використанням випереджальних завдань, створювати розвиваючі ситуації. Впливати особистим прикладом.
Номер слайду 9
Форми, методи роботи з обдарованими дітьми на уроках зарубіжної літератури. Методична панорама
Номер слайду 10
Головні умови ефективної організації роботи зі здібними учнями
Номер слайду 11
Проблемні запитання Побудова гіпотез «Виділяти найкраще» «Інформаційно – пізнавальна суперечність» «Запитання – відповідь» Ейдетика Принцип відкритих перспектив. ТРВЗ (теорія розв’язання винах. зав-нь)«Незавершене рішення» налаштування на досягнення успіху Наголошення на будь-яких поліпшеннях Похвала, висловлена з очевидним ентузіазмом Наголошення на будь-яких поліпшеннях розкриття потенціалу креативності
Номер слайду 12
Алгоритм роботи вчителя з обдарованою дитиною. Опрацювання критичного матеріалувивчення біографії письменника;складання хронологічної таблиці життєвого і творчого шляху письменника;обирання цікавого матеріалу, фактів;написання реферату. поглиблене вивчення теоретичного матеріалу; виконання практичних завдань за вивченим матеріалом; самостійне опрацювання додаткових джерел.
Номер слайду 13
Вивчення творчості письменникаознайомлення з текстовим матеріалом;аналіз прочитаного твору;порівняльна характеристика образів героїв твору;виписування цитат до образів;аналіз використаних описів у творі;складання плану твору;аналіз художніх засобів, використаних у творі.
Номер слайду 14
Виконання творчих завдань з літературискладання кросвордів до творчості письменника;складання кросвордів до вивчених творів; створення презентації життєвого і творчого шляху письменника;створення презентації творів письменника;складання словничка невідомих слів до твору;складання питань до художнього твору, до вірша;складання тестів для перевірки знань з біографії письменника, змісту твору.
Номер слайду 15
Виконання творчих завдань, завдань з розвитку мовленняскладання ребусів;складання кросвордів;складання цікавих завдань;складання тестових завдань; написання лінгвістичних казок;написання творів різних типів;складання творчих завдань з розвитку мовлення;складання діалогів.