Метод проектів як шлях формування ключових та предметних компетенцій ІНФОРМАЦІЙНІ Філософські та літературні витоки роману “Майстер і Марганрита” 11 клас Найоптимальніші за формою діяльності ПРАКТИКО ОРІЄНТОВАНІ Створення таблиці “Особливості давньогрецької лірики” 8 клас ІГРОВІ “Видання збірки поезій М.Лермонтова” 7 клас ТВОРЧІ Літературна кав'ярня “Да святится имя Твое” 10 клас ДОСЛІДНИЦЬКІ “Фольклорні традиції моєї родини” 5-6 клас
Номер слайду 2
ПРОЕКТ у структурі уроку Етап рефлексії “Обкладинка (реклама) книги Ф.Кафки “Перевтілення” 11 клас Протягом року “Портфель досягнень ”Ліхтар творчості” 5 клас Етап узагальнення “Сходинки злету і падіння Жюльєна Сореля” 10 клас Етап актуалізації “Щит Ахілла” 8 клас Етап формування знань “Дедуктивний метод Шерлока Холмса: ланцюжок розслідування злочину” 7 клас
Номер слайду 3
Плакат Колаж Макет декорації Обкладинка книги Творчі проекти
Номер слайду 4
Довгостроковий проект з розвитку мовлення у 5 класі
Номер слайду 5
Рекомендації Залучайте до участі сім'ї учнів, зміцнюючи зв'язки батьків з навчальним закладом. Розвивайте дитячу фантазію, не нав'язуючи “дорослих стереотипів”. Організовуйте спільне обговорення, визначення найкращих, найуспішніших робіт. Хваліть учнів за найменші досягнення.