Особливості реалізації наскрізних та змістових ліній програм на уроках української мовиі літератури Підготувала вчитель української мови та літератури Угорського НВК Ямпольська В. Р.
Номер слайду 2
Мета методичного заходуузагальнення і систематизація відомостей із сучасної методики навчання щодо специфіки реалізації наскрізних та змістових ліній програм на уроках української мови та літератури у 5- 11 класах;з`ясування запитів словесників стосовно методичної допомоги із зазначеного питання;розвиток умінь учителів створювати відповідне методичне середовище задля формування на належному рівні в учнів предметних комунікативної та читацької компетентностей
Номер слайду 3
Обгрнтування вибору теми Уперше 2017 – 2018 навчального року під час вивчення української мови та літератури реалізуються наскрізні змістові лінії: наскрізна лінія «Екологічна безпека і сталий розвиток» (НЛ-1) підсилює ключові компетентності, спрямовує діяльність учителя й учнів на формування соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, усвідомлення ідеї сталого розвитку як нового типу еколого-економічного зростання, що задовольняє потреби всіх членів суспільства за умови збереження й поетапного відновлення природного середовища, готовності брати участь у розв’язанні питань довкілля та розвитку суспільства; конкретизує роботу зі збереження й захисту довкілля;наскрізна лінія «Громадянська відповідальність» (НЛ-2) забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності;наскрізна лінія «Здоров’я і безпека» (НЛ-3) сприяє реалізації здоров’язбережувальної ключової компетентності, формуванню учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища; наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» (НЛ-4) формує у молодого покоління українців уміння ощадливості, раціонального використання коштів, планування витрат, стимулювання лідерських ініціатив, прагнення успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі. «Методичні рекомендації щодо навчання української мови та літератури у 2017-2018 н.р.»