Тема. Особові займенники. Мета: вчити учнів упізнавати на слух і в текстах особові займенники, влучно використовувати їх, пояснювати їхнє лексичне значення, роль у реченні; формувати правильні правописні вміння і навички; збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальну самостійність, мовлення учнів; виховувати культуру усного та писемного мовлення.
Повторення вивченого матеріалу-Яку частину мови ми почали вивчати на минулому уроці? - Назвіть декілька займенників?(він, вона, така, стільки.) - Замініть іменники: учень, підручник, стіл займенником (він); іменники: дівчина, квіточка, дорога (вона); прикметники: добрий, веселий, щасливий(такий); числівники: п’ять, вісім, десять (стільки).
Робота з підручником. Виконання вправи, опрацювання правила. Займенник – самостійна частина мови, вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх, займенники вказують на особу, осіб, предмети, явища та поняття, відповідають на питання хто? Що? Особові займенники змінюються за числами та відмінками. Займенник ВІН змінюється за родами.